اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج عشایری فارس خبر داد

تجلیل از برگزیدگان مسابقه بزرگ تیراندازی عشایر فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج عشایری استان فارس گفت: در دهه فجر امسال از 40 برگزیده مسابقه بزرگ تیراندازی عشایر فارس تجلیل می‌شود.

تجلیل از برگزیدگان مسابقه بزرگ تیراندازی عشایر فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، منصور میرزائیان عصر امروز در یادواره 16 شهید عشایر طایفه عمله و تیره‌های بلوکهلو و کهواده که در سالن اجتماعات آموزش و پروش فیروزآباد برگزار شد، اظهار داشت: عشایر استان فارس با استقبال خوب از این مسابقه بزرگ توان خود را به نمایش گذاشته و ثابت کردند بدون هرگونه آموزشی آماده دفاع هستند.
میرزائیان ادامه داد: در حال حاضر بیش از 80  هزار بسیجی عشایر سازماندهی شده آماده دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن در عرصه‌های مختلف هستند.
وی بیان داشت: عشایر ما آماده هستند و نیاز به تمرین ندارند و این نشان از آمادگی آنان است.
فرمانده سپاه عشایر فارس تصریح کرد: اگر عشایر جلوتر از دیگران نبوده عقب‌تر نیز نیستند، و این اجازه را نمی‌دهند از خون سرداران شهیدی که تقدیم انقلاب کرده‌اند کسی سو استفاده کند.
این یادگار دروان دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود به تاثیر شهدا در احیای انقلاب و زنده نگه داشتن ارزش‌های آن اشاره کرد و افزود: شهدا به ما آموختند در مقابل فتنه‌ها ایستادگی کنیم و مطیع رهبر معظم انقلاب باشیم.
وی ادامه داد: شهدا آموختند که چگونه در برابر دشمن ایستاده و عقب‌نشینی نکنیم و باید در این راه آماده بوده و ایستادگی کنیم تا آیندگان راحت زندگی کنند.
میرزاییان اضافه کرد: امروز در بین عشایر غیور فارس 40 خانواده دو تا سه شهید وجود دارد و این نشان از نقش پررنگ عشایر در دوران دفاع مقدس است.
به گزارش فارس، طایفه عمله شهرستان فیروز آباد 16 شهید از 250 شهید عشایر استان فارس را در طول هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول