اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران خبر داد

پرداخت تسهیلات 5 میلیونی برای بانوان کارآفرین عشایر

خبرگزاری فارس: استاندار تهران از ارائه تسهیلات 5 میلیون تومانی به عشایر خبر داد و گفت: به هر نفر از بانوان عشایر که طرحی برای خوداشتغالی داشته باشد تسهیلات پنج ساله با سود چهار درصد پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات 5 میلیونی برای بانوان کارآفرین عشایر
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران مرتضی تمدن که در راستای شصت ‌و نهمین سفرش به شهرستان‌های استان تهران به شهرستان ورامین سفر کرده است، ساعتی پیش با حضور در جمع فعالان تعاونی بانوان عشایر مشکلات و معضلات آنها را مورد بررسی قرار داد.
استاندار تهران ضمن بازدید از فعالیت‌های این بانوان تأکید کرد: به هر کدام از بانوان کارآفرین عشایری تسهیلات 5 میلیون تومانی پرداخت می‌شود.
وی درمورد با بازپرداخت این وام‌ها تأکید کرد: وام‌های پرداخت شده با سود چهار درصد و مدت بازپرداخت آنها چهار ساله است.
تمدن در ادامه خاطرنشان کرد: اگر طرح‌ها تا دو هفته دیگر ارائه شود تسهیلات مصوب تا یک ماه آینده به همه اعضا پرداخت می‌شود.
استاندار تهران با اشاره به اعتبار موردنیاز برای این مهم عنوان کرد: 70 عضو در این تعاونی حضور دارند که برای پرداخت تسهیلات 5 میلیون تومانی به آنها 350 میلیون تومان اعتبار نیاز است و این بانوان پس از ارائه طرح می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند.
وی در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: شهرستان ورامین محل قشلاق عشایر است و 220 خانوار از عشایر در رازق‌آباد ورامین مستقر هستند.
تمدن با اشاره به تعداد عشایر مستقر در شهرستان ورامین اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 500 خانوار از 3 هزار خانوار عشایر استان تهران در شهرستان ورامین مستقر هستند.
استاندار تهران در پایان تصریح کرد: تقویت بنیه تولید، کمک بلاعوض و افزایش توان تولید از جمله مسائل مهم در ارتباط با عشایر است که به لطف خدا در جلسه‌ای که پس از بازدید از مناطق عشایر ورامین با این قشر زحمتکش داریم این مسائل مورد بررسی قرار می‌گیرد.
این گزارش حاکی است، استاندار تهران و هیئت همراهش هم‌‌اینک برای بازدید از عشایر منطقه کویر ورامین در کویر ورامین حضور یافته است و از نزدیک با مشکلات و مسائل موجود برای این قشر جامعه در حال بررسی است.
محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین و جمعی از مدیران کل استان تهران و مسئولان شهرستان ورامین استاندار تهران را در این سفر همراهی می‌کنند.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول