اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر سیستان ‌و ‌بلوچستان:

خانوار‌های روستایی و عشایر زاهدان بیمه می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر سیستان‌ و‌ بلوچستان گفت: خانوارهای روستایی و عشایر بخش مرکزی چشمه زیارت زاهدان بیمه می‌شوند.

خانوار‌های روستایی و عشایر زاهدان بیمه می‌شوند
تیمور خداپرست امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با همکاری تعاونی دهیاران و کارگزاران، خانوارهای روستایی و عشایر بخش‌های چشمه زیارت و نصرت‌آباد زاهدان عضو صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر می‌شوند.
وی افزود: جذب حداکثری خانوار روستایی و عشایر در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر چشم‌انداز صندوق برای ارائه خدمات بهتر به این قشر نیازمند است.
سرپرست صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان ادامه داد: میزان حق بیمه در صندوق 15 درصد است که پنچ درصد آن را بیمه گذار و 10 درصد آن را دولت پرداخت می‌کند.
خداپرست خاطرنشان کرد: دارا بودن حداقل 18 سال سن برای بانوان و آقایان و حداکثر 55 سال برای آقایان و 50 سال برای بانوان از جمله شرایط عضویت در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر است.
وی افزود: چنانچه بیمه شده بر اثر تصادف فوت کند صندوق دوم و سوم از مبلغ سطح درآمدی انتخابی بیمه شده فوتی را به بازماندگان تحت تکلفل بیمه شده متوفی مستمری می‌دهد و نیز اگر بیمه شده بر اثر بیماری فوت کند از حق پرداخت بیمه یک سال و سه ماه باید گذشته باشد تا بازماندگان مشمول دریافت مستمری شوند.
سرپرست صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کارگزاران باید فضا را برای عضو شدن مردم روستایی و عشایر فراهم کنند، گفت: کارگزاران با جذب افراد عادی که زیر پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند حق‌الزحمه بیشتری دریافت کنند.
انتهای پیام/صا30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول