اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شارستان خبر داد

بازسازی 205 هکتار از بافت شهری جیرفت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مهندسان مشاور شارستان گفت: عملیات احیا و بازسازی 205 هکتار از بافت فرسوده شهری جیرفت توسط این شرکت در حال انجام است.

بازسازی 205 هکتار از بافت شهری جیرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، بهرام فریورصدری امروز در حاشیه «دومین کارگاه تبادل ‌نظر و تدوین برنامه‌های راهبردی بافت فرسوده جیرفت» در گفت‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: این کارگاه تبادل‌نظر و هم‌اندیشی در راستای رسیدن به چشم‌انداز مقدماتی شهر جیرفت تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه محدوده کار این طرح شامل رودخانه ملنتی تا هلیل‌رود است، افزود: پس از بررسی کامل موضوع که در کارگاه سوم تحقق می‌یابد، نتایج به دست آمده تدوین می‌شود.
فریورصدری تصریح کرد: راهبردهایی برای تحقق این موارد تعیین می‌شود تا از این طریق به اهداف مورد نظر آن دست یابیم و بتوانیم از سال آینده آن را عملیاتی کنیم.
وی ابراز داشت: این طرح شامل عملیات احیا و بازسازی 205 هکتار از بافت شهری جیرفت است که توسط این شرکت در حال انجام است.
فریورصدری بیان داشت: برای تدوین یک برنامه جامع و کامل با مسئولان سازمان‌ها و نهادهای محلی مذاکراتی انجام گرفته است که امیدواریم با کمک آن‌ها هر چه زودتر به نتایج مورد نظر دست یابیم.
وی اذعان داشت: تمام تلاش ما این است تا با استفاده از ایده‌ها، نظرات و مشارکت مردم شهر جیرفت که آشنایی بیشتری با این منطقه دارند، بتوانیم در راستای احیای بافت فرسوده آن اقدام کنیم.
فریورصدری خاطرنشان کرد: در دومین کارگاه تبادل ‌نظر و تدوین برنامه‌های راهبردی بافت فرسوده جیرفت، با جمع‌بندی نظرات مسئولان حاضر در آن به جمع‌بندی خوبی رسیدیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول