اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعطای 750 میلیارد ریال تسهیلات ویژه نوسازی بافت فرسوده؛

4000 واحد مسکونی در بافت فرسوده استان اصفهان احداث شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از 4هزار واحد مسکونی با اعطای بالغ بر 750 میلیارد ریال تسهیلات ویژه نوسازی بافت فرسوده در استان احداث شده است.

4000 واحد مسکونی در بافت فرسوده استان اصفهان احداث شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در استان اصفهان، غلام‌رضا عمرانی اظهار داشت: این شرکت با نگاه توسعه مشارکت مردمی در احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده، دستاوردها و اقدامات شرکت در استان اصفهان را در نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته که از 26 تا 29 آذر ماه جاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) در تهران برگزار می‌شود، حضور می‌یابد.
وی افزود: در مقوله احیا و نوسازی بافت فرسوده مشارکت مردم نقش بسیار تأثیرگذاری دارد و رویکرد شرکت عمران و بهسازی توسعه مشارکت مردمی است.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان استان اصفهان در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این شرکت در دو بخش احیا و نوسازی کالبدی و ارتقای فرهنگ نوسازی در محدوده بافت فرسوده گفت: در قسمت احیا و نوسازی کالبدی در سه مبحث نوسازی واحدهای مسکونی و تجاری، احیا و مرمت ابنیه تاریخی و ساماندهی محورهای تاریخی فرهنگی نمونه تجاری ارائه می‌شود.
وی در توضیح فعالیت‌های این شرکت پیرامون ارتقای فرهنگ نوسازی در محدوده بافت‌های قدیمی و فرسوده تصریح کرد: تولیدات فرهنگی، کتاب، پوستر، گزارش‌های آموزش ساکنان و مدیران و متولیان و سایر نوآوری‌ها در این زمینه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.
عمرانی با اشاره به اعطای تسهیلات به مالکان واحدهای مسکونی در بافت فرسوده افزود: تاکنون بیش از 4هزار واحد مسکونی با اعطای بالغ بر 750 میلیارد ریال تسهیلات ویژه نوسازی بافت فرسوده در استان احداث شده که با توسعه فعالیت‌های فرهنگی، رسانه‌ای و آموزشی و نگاه ویژه وزارت راه و شهرسازی به بافت فرسوده امیدواریم در سال 91 شاهد شکوفایی تولید مسکن در بافت‌های فرسوده باشیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول