اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مسکن‌سازان خراسان جنوبی:

نوسازی هر هکتار بافت فرسوده نیازمند اعتبار 100 میلیارد ریالی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان خراسان جنوبی گفت: برای نوسازی هر هکتار بافت فرسوده در سطح استان حدود 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

نوسازی هر هکتار بافت فرسوده نیازمند اعتبار 100 میلیارد ریالی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمیدرضا لطیفی سه‌شنبه‌شب در دیدار با معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: بافت‌های فرسوده استان نزدیک به 440 هکتار است.
وی ادامه داد: مشارکت و همکاری مردم در نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده بسیار مهم و ضروری است که تاکنون مردم همکاری خوبی را با این شرکت داشته‌اند.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان خراسان جنوبی تصریح کرد: مردم باید با احیا، بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی ضمن ایمن‌سازی و تامین رفاه بیشتر خانواده خود، گام مهمی در زیباسازی و نوسازی شهر برداشته و از مزایای آن بهره‌مند شوند.
لطیفی بهسازی و نوسازی بافت‌های قدیمی و فرسوده، مدیریت استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در بافت‌های شهری برای توسعه درونی شهرها و ارتقای محیط زندگی شهری و توسعه و ترویج فعالیت بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری را از اهداف این طرح دانست.
وی به نامقاوم بودن بافت فرسوده در برابر حوادث طبیعی از جمله زلزله و سیل اشاره کرد و افزود: منازل مسکونی این مناطق خشت و گلی بوده و مقاومت زیاد در برابر زلزله ندارد که باید نوسازی شوند.
معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی نیز تقویت مشارکت و ایفای نقش فعال ساکنان محلات فرسوده و قدیمی را پیش نیاز موفقیت در اجرای طرح دانست.
سید کاظم اولیایی تصریح کرد: باید با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و دست‌اندرکاران ترتیبی اتخاذ شود تا به امورات و مشکلات مردم رسیدگی شود.
وی همکاری و همدلی مردم را در احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده بسیار مهم دانست و افزود: امور عمرانی استانداری همکاری خود را با شرکت عمران و مسکن سازان خراسان جنوبی اعلام می‌کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول