اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس پیگیری می‌کند

نارضایتی مشتریان از نیمه‌تعطیلی تنها شعبه بانک سینا

خبرگزاری فارس: مشتریان بانک سینا در شهرستان میاندرود نسبت به نیمه‌تعطیلی تنها شعبه بانک سینا در این شهرستان ناراضی هستند.

نارضایتی مشتریان از نیمه‌تعطیلی تنها شعبه بانک سینا
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، ظرف چند روز گذشته مدیریت شعب بانک سینا در استان مازندران تصمیم به ادغام چند شعبه از بانک سینا در منطقه مرکزی استان کرد که این مسئله با نارضایتی مردم میاندرود مواجه شده است.
به گزارش فارس از میاندرود، در پی این تغییرات تنها شعبه بانک سینا در شهرستان میاندرود به باجه تنزل یافت و این آغازی برای بسته شدن تنها شعبه این بانک در میاندرود به شمار می‌رود.
پس از این تغییرات مردم میاندرود که سال‌هاست عملیات بانکی خود را در این بانک انجام می‌دهند با مشکل مواجه شده‌اند زیرا در این شعبه در عمل به جزء پرداخت و دریافت پول نقد، هیچگونه عملیات دیگری انجام نمی‌شود.
 
 
* بی‌توجهی به مشتریان توسط بانک سینا
یکی از شهروندان میاندرودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با انتقاد از این کار مسئولان بانک سینا، آن را نشان‌دهنده بی‌توجهی به مشتریان و مردم دانست.
محمدرضا محمدی در این مورد افزود: مسئولان بانک‌ها باید به فکر مشتریان خود باشند و فقط به منافع خود فکر نکنند.
وی افزود: مردم با اعتماد به بانک‌ها اقدام به سرمایه‌گذاری در شعب بانک‌های مختلف می‌کنند و مسئولان بانک‌ها نباید برای رسیدن به منافع بیشتر تنها شعبه یک بانک را تعطیل کنند.
یکی دیگر از شهروندان میاندرودی با اشاره به نیازمندی منطقه به این بانک گفت: مردم منطقه نمی‌توانند برای کوچک‌ترین کار بانکی به ساری مراجعه کنند.
 
 
* سیاست مسئولان بر این است که تمرکززدایی کنند
زهرا فاطمی ادامه داد: این بانک در زمان بخش بودن میاندرود وجود داشت و حالا که این منطقه به شهرستان تبدیل شده است، مسئولان بانک به جای افزودن شعبه‌های آن اقدام به نیمه‌تعطیلی و سپس تعطیلی آن می‌کنند که این مسئله جای تعجب دارد.
وی ادامه داد: امروز سیاست مسئولان بر این است که تمرکززدایی کنند و مردم برای کارهای بانکی و اداری به مراکز استان‌ها و شهرهای دیگر مراجعه نکنند تا متوجه خطرات و هزینه‌های سوخت و انرژی نشوند اما در این مورد قضیه برعکس است.
فاطمی خاطرنشان کرد: امروز شاهد این هستیم که سیاست این بانک دقیقا مخالف سیاست دولت است و مردم به دنبال خود به شهرهای دیگر و حتی مرکز استان کشیده می‌شوند.
تلاش خبرنگار فارس برای ارتباط با مدیران بانک سینا بی‌نتیجه ماند. 
خبرگزاری فارس در مازندران آمادگی دارد پاسخ و صدای بانک سینا در مازندران را از طریق شماره تماس 3201182 با پیش شماره 0151 به مشتریان بانک سینا در شهرستان میاندرود برساند.
به گزارش فارس، شهرستان میاندرود نوزدهمین شهرستان مازندران در آستانه یک سالگی ارتقای خود است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول