اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر خبر داد

معرفی 750 مددجوی ابهری برای دریافت تسهیلات بانکی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر گفت: در 9 ماهه سال‌ جاری پرونده 750 مددجوی ابهری به بانک‌های عامل ارجاع داده شده‌اند.

معرفی 750 مددجوی ابهری برای دریافت تسهیلات بانکی
مظاهر قنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به رویکردهای جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه توانمند سازی مددجویان زیر پوشش این نهاد اظهار داشت: اشتغالزایی مددجویان یکی از مهم‌ترین مواردی است که در توانمند سازی مددجویان مورد نظر است.
وی اذعان داشت: در 9 ماهه سال‌ جاری پرونده 767 مددجوی ابهری به بانک‌های عامل ارجاع داده شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر از مجموع مددجویان معرفی شده به بانک‌های عامل 207 نفر موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 8 میلیارد و 228 میلیون ریال تسهیلات توسط بانک‌های عامل به مددجویان ابهری اعتبار داده شده است.
قنبری همچنین با اشاره به معرفی دانش‌آموزان به مراکز فنی و حرفه‌ای یادآور شد: در 9 ماهه سال‌جاری 49 دانش‌آموز در زمینه مهارت‌های فنی آموزش دیده‌اند.
وی همچنین با اشاره به معرفی 60 دانش‌آموز به مراکز کاریابی اضافه کرد: از مجموع دانش‌آموزان معرفی شده 20 نفر جذب شده و مشغول به کار شده‌‌اند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه اشتغالزایی ادامه داد: این امر نیز در راستای توانمند سازی مددجویان صورت گرفته است.
وی همچنین با اشاره به بیمه مجریان طرح‌های اشتغال یادآور شد: در این راستا 360 نفر به تامین اجتماعی معرفی شده‌‌ و در حال حاضر این تعداد مددجو از مزایای بیمه تامین اجتماعی استفاده می‌کنند.
قنبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با تلاش مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) 50 درصد از مددجویان زیر پوشش این نهاد در چرخه اشتغال وارد شده‌اند، ادامه داد: از مجموع خانوارهای زیر پوشش این نهاد یک هزار و 467 خانوار در چرخه اشتغال وارد شده‌اند.
وی از دیگر خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر در زمینه توانمندسازی مددجویان را اخذ تخفیفات ویژه به مددجویان زیر پوشش این نهاد از ادارات و سازمان مختلف عنوان کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر اذعان داشت: گرفتن پروانه ساخت مسکن از شهرداری و بنیاد مسکن دارای  تخفیف نیز از دیگر اقداماتی است که در زمینه توانمندسازی هر چه بیشتر مددجویان زیر پوشش این نهاد صورت گرفته است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول