اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های عامل استان زنجان خبر داد

ابلاغ 7800 میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل زنجان

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های عامل استان زنجان گفت: از سال 84 تاکنون 7 هزار و 834 میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های استان ابلاغ شده است.

ابلاغ 7800 میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی احمدی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه پروژه‌های ارائه شده به بانک‌های عامل بررسی شده و در صورت داشتن شرایط لازم تسهیلات به این طرح‌ها ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه مجموع اعتبارات ابلاغی به بانک تجارت استان یک هزار و 96 میلیارد ریال است، افزود: تاکنون یک هزار و 27 میلیارد ریال از سهم این بانک پرداخت شده است.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های عامل استان زنجان با اشاره به اعتبارات ابلاغی یک هزار و 416 میلیارد ریالی به بانک ملت خاطرنشان کرد: تا کنون 854 میلیارد ریال از سهم تسهیلات این بانک پرداخت شده است.
وی از ابلاغ 414 میلیارد ریال اعتبارات به بانک سپه استان خبر داد و یادآور شد: تا کنون این بانک نیز 282 میلیارد ریال از این میزان را پرداخت کرده است.
احمدی تصریح کرد: بانک صادرات استان نیز از یک هزار و 465 میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده تا کنون یک هزار و 57 میلیارد ریال را پرداخت کرده است.
وی با اشاره به اینکه 127 میلیارد ریال به بانک صنعت و معدن در سال جاری ابلاغ شده است، یادآور شد: تا کنون این بانک 126 میلیارد ریال پرداخت شده است.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های عامل استان زنجان با اشاره به اینکه اعتبار ابلاغی طی سال‌های 84 تا 88 بانک کشاورزی یک هزار و 66 میلیارد ریال است، افزود: تاکنون 718 میلیارد ریال از سوی این بانک پرداخت شده است.
وی از ابلاغ 2 هزار و 250 میلیارد ریال به بانک ملی خبر داد و بیان داشت: تا کنون یک هزار و 830 میلیارد ریال از سوی این بانک پرداخت شده است.
احمدی خاطرنشان کرد: در مجموع سهم بانک‌های استان زنجان 7 هزار و 834 میلیارد ریال است که به این بانک‌ها ابلاغ شده است.
وی با اشاره به اینکه تا کنون 5 هزار  894 میلیارد ریال از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است، یادآور شد: تا کنون 75 درصد تسهیلات ابلاغ شده از سوی بانک‌ها به طرح‌های ارائه شده پرداخت شده است.
احمدی بیان داشت: در صورت اتخاذ تصمیم برای 943 میلیارد ریال، استان می‌تواند 100 درصد اعتبارات تخصیصی از مبلغ بنگاه‌های زود بازده اقتصادی را جذب کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول