اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شعب بانک مسکن مازندران خبر داد

ارائه تسهیلات بانک مسکن برای ساخت 92 هزار واحد مسکونی مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست شعب بانک مسکن استان مازندران گفت: تاکنون 92 هزار واحد مسکن مهر در مازندران با تسهیلات بانک مسکن احداث شد.

ارائه تسهیلات بانک مسکن برای ساخت 92 هزار واحد مسکونی مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حمید رضا رحیمی‌نژاد یکشنبه شب در جلسه شورای مسکن استان با بیان اینکه تاکنون 92 هزار واحد مسکن مهر در مازندران با تسهیلات بانک مسکن احداث شدند، اظهار داشت: تاکنون 13 هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در مازندران پرداخت شده است.
سرپرست شعب بانک مسکن استان مازندران عنوان کرد: 3.82 درصد تسهیلات بانک مسکن در بخش مسکن مهر به مازندران اختصاص یافته است.
وی یادآور شد: میزان اعتبار تخصیصی بانک مسکن مازندران در سه سال گذشته معادل 25 سال پس از انقلاب بوده است.
این مسئول با بیان اینکه تاکنون بانک مسکن بیش از بانک‌های دیگر تسهیلات پرداخت کرده، گفت: در بخش ارائه تسهیلات، بیش از بانک ملی تسهیلات پرداخت شد.
رحیمی‌نژاد ادامه داد: میزان شاخص‌های مازندران نسبت به میانگین کشوری در بخش ارائه تسهیلات مسکن به مشتریان در اولویت قرار دارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز با اشاره به اینکه در اقدام نخست، مسکن مهر با مشکلات زیادی در تعاونی‌ها داشت، متذکر شد: تاکنون 132 هزار و 365 نفر در سایت مسکن مهر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 57 هزار و 819 نفر واجدان شرایط محسوب می‌شوند.
اسماعیل نیلچیان با اشاره به اینکه تاکنون تعاونی‌های مسکن مهر 2 هزار و 302 واحد را ساخته و تحویل دادند، اذعان داشت: 7 هزار و 537 واحد از مسکن مهر در مازندران در حال ساخت و ساز است.
انتهای پیام/۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول