اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسانه‌ها نقش موثری در کاهش مبارزه با مواد مخدر دارند

مرزبان: سند جامع پیشگیری از اعتیاد تدوین شد

خبرگزاری فارس: کارشناس پیشگیری از اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: سند جامع پیشگیری از اعتیاد در آذربایجان غربی تدوین شده است.

مرزبان: سند جامع پیشگیری از اعتیاد تدوین شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی مرزبان ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی نقش رسانه‌ها در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر که با حضور مدیران مسئول و خبرنگاران رسانه‌های گروهی در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش موثری در کاهش مبارزه با مواد مخدر دارند.
وی خطاب به مدیر مسئول و خبرنگاران رسانه‌ها، تصریح کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در بحث فرهنگ سازی جامعه دارند.
این مسئول با اشاره به اهمیت جلسات هم‌اندیشی در این زمینه، افزود: نشست با اندیشمندان استانی و تبدیل نقش آنها به نقشه‌ راه استان در زمینه مبارزه با مواد مخدر برای بهبود وضعیت موجود حائز اهمیت است.
مرزبان اعلام کرد: در دهه حاضر چهار تهدید دنیا را از بعد اجتماعی در معرض خطر قرار داده است که این تهدیدات شامل تهدیدات هسته‌ای، رشد جمعیت، مشکل زیست محیطی، مشکلات روانگردان‌ها و مواد مخدر صنعتی است که این موضوع سبب می‌شود تا با حساسیت بیشتر به مقوله قاچاق بپردازیم.
وی گفت: مشکلات اجتماعی متعدد در جامعه سبب پایین بودن سطح تربیت فرزندان در خانواده‌ها شده و این امر به مرور زمان سبب غفلت خانواده‌ها در تربیت فرزندانشان می‌شود که در این زمینه باید رسانه‌ها وارد عمل شوند و فرهنگ‌سازی کنند.
این مسئول با اشاره به اهداف تشکیل جلسه هم‌اندیشی اصحاب رسانه‌ و شورای مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار داشت: ساماندهی حلقه‌های مفقوده در این زمینه هدف از تشکیل چنین جلساتی است.
مرزبان با اشاره به تدوین سند جامع پیشگیری از اعتیاد در استان، افزود: این سند توسط کارشناسان و اساتید این حوزه مورد بررسی قرار گرفته و نواقص و ایرادات این سند رفع شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول