اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب اجرای طرح

پیشگیری از اعتیاد در مهدهای کودک تفت آموزش داده می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی شهرستان تفت از ارائه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد در مهدهای کودک تفت در قالب طرح خبر داد.

پیشگیری از اعتیاد در مهدهای کودک تفت آموزش داده می‌شود
سیدمهدی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: اجرای طرح آموزش مهارت‌های زندگی و پیشگیری از اعتیاد در مهدهای کودک و روستامهدهای زیر پوشش بهزیستی تفت آغاز شد.
وی خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ارائه آموزش‌های مربوط به پیشگیری از اعتیاد، بالا بردن قدرت "نه ‌گفتن" در کودکان و درگیر ‌کردن کودکان کم‌سن و سال در چرخه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اجرا شده است.
حسینی بر ارائه این آموزش‌ها به کودکان مناطق محروم و آسیب‌خیز تاکید کرد و یادآور شد: در این فرآیند علاوه بر مربیان، والدین کودکان، مهدهای کودک نیز آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.
وی ادامه داد: مربیان مهدهای کودک با بسته آموزشی که در اختیار آنها قرار گرفته به ارائه آموزش مهارت‌های زندگی و پیشگیری از اعتیاد در بین کودکان می‌پردازند.
رئیس اداره بهزیستی تفت خاطرنشان کرد: کلیه مهدهای کودک و روستامهدهای زیر پوشش بهزیستی تفت ملزم به اجرای این طرح هستند و کارشناسان بهزیستی استان طی بازدید و ارزیابی بر روند اجرای کار در مهدها نظارت دارند.
حسینی با بیان اینکه آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان در کاهش آسیب‌های اجتماعی اثرگذار است، تاکید کرد:‌ اثرات مخرب اعتیاد و مواد مخدر را باید در قالب برنامه‌های کودکانه نظیر شعر، سرود، قصه، نقاشی و... به کودکان آموزش داد.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول