اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

زمینه انتخابات در فضای آرام فراهم شود

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: مسئولان زمینه برگزاری انتخاباتی در فضای آرام و به دور از چالش را فراهم کنند.

زمینه انتخابات در فضای آرام فراهم شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه احمدرضا قلی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه مسئولان بر چهار شعار محوری مشارکت حداکثری، قانون‎مداری، عدالت‎محوری و امانتداری تاکید کرده و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی براساس نص صریح قانون و در سایه عدالت برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در هر شهرستان مسئولیت مستقیم برگزاری انتخابات بر عهده فرماندار است، افزود: همه مسئولان انتخابات وظیفه دارند از لحظه شروع فعالیت‎های انتخاباتی، زمینه برگزاری انتخاباتی شفاف، روشن، صمیمانه و صادقانه در فضایی امن و آرام و به دور از هرگونه چالشی را فراهم کنند.
قلی‌پور ادامه داد: با توجه به اینکه در حوزه چالدران 18 نفر به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس ثبت‌نام کرده‌اند تاکنون هیچ یک از نامزدها انصراف خود را به ستاد تبلیغات اعلام نکرده‌اند.
این مسئول با اشاره به اتمام بررسی صلاحیت کاندیداها در هیئت اجرایی تصریح کرد: ملاک عمل در تعیین صلاحیت‎ها، مراجع قانونی چهارگانه و قانون است و پس از تایید صلاحیت کاندیداها و اعلام اسامی نامزدها، قانون تبلیغات انتخابات به نامزدها ابلاغ شده و آنها براساس همین قانون عمل می‌کنند و در صورت تخلف مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.
قلی‌پور تبلیغات زودهنگام را تخلف دانست و گفت: این تخلفات از سوی هیئت بازرسی در پرونده انتخاباتی فرد متخلف ثبت شده و براساس قانون با متخلف برخورد می‌شود.
فرماندار چالدران با تاکید بر رعایت قانون توسط کاندیداها خاطرنشان کرد: کاندیداها باید در تبلیغات خود دقت کنند و از تخریب همدیگر به شدت بپرهیزند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول