اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالدران:

نامزدها در حوزه مسئولیت نمایندگی مجلس وعده دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چالدران گفت: نامزدهای انتخابات پیش‌رو باید در حوزه اختیارات نمایندگی مجلس به مردم وعده دهند.

نامزدها در حوزه مسئولیت نمایندگی مجلس وعده دهند
حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چالدران اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس وظیفه قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون بر عهده دارند بر این اساس باید در این حوزه‌ها برنامه‌ریزی کرده و به مردم وعده کارهای اجرایی ندهند.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس طبق قانون وظایف تعریف شده و مشخصی دارند از این رو با مورد توجه قرار دادن مواد قانونی و با در نظر گرفتن مشکلات، نیازها و چالش‌های مردم حوزه انتخابیه خود برنامه‌ریزی کنند تا در صورت راه یافتن به مجلس شورای اسلامی بیشترین خدمت در همه حوزه‌ها را به مردم ارائه دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات پیش‌رو می‌توانند با تصویب کردن بهترین و کامل‌ترین قانون همچنین با نظارت به روند اجرایی شدن آن به مردم خدمت کنند همچنین در حل کردن مسائل منطقه‌ای و ملی نیز حضور موثر و چشمگیر داشته باشند چرا که یک نماینده از طرف همه ملت ایران در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ملت بزرگ ایران در این انتخابات با شور مضاعفی حضور پیدا کنند، ادامه داد: ملت ولایتمدار و انقلابی ایران در طول برهه‌های مختلف و حساس تاریخ اعم از جنگ نظامیَ، تحریم اقتصادی و .. با سرافرازی از امتحان بیرون آمده‌اند لذا به طور قطع در انتخابات پیش‌رو نیز آگاهانه و داوطلبانه شرکت خواهند کرد.

این مسئول گفت: شرکت حداکثری ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانگر دلبستگی آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، ملت ما اعم از زنان و مردان حتی جوانان با شرکت در صحنه‌های مختلف پایبندی خود  را به آرمان‌های شهدا و ارزش‌های انقلاب به اثبات رسانده‌اند لذا با شرکت کردن در این انتخابات هم دلبستگی قلبی نه سیاسی و اجتماعی خود را به ولایت فقیه ثابت خواهند کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول