اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی:

منطقه ویژه اقتصادی پروژه اولویت‌دار استان اردبیل باشد

خبرگزاری فارس: مشاور هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی کشور گفت: از مسئولان استان اردبیل انتظار داریم فعال کردن منطقه ویژه اقتصادی، طرح اولویت‌دار و در خط مقدم توجه مسئولان استان اردبیل باشد.

منطقه ویژه اقتصادی پروژه اولویت‌دار استان اردبیل باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جعفر آهنگران پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مسئولان دولتی و بخش خصوصی در مورد آغاز به کار فعالیت منطقه ویژه اقتصادی نمین در استانداری اظهار داشت: بسیاری از زیرساخت‌های اولیه و ساختار مدیریتی منطقه ویژه اقتصادی نمین مهیا شده و در این زمینه با مشکلی خاص مواجه نیستیم.
وی با اعلام اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان مجری این طرح با همراهی ناظر گمرک در استان باید اقدام به فنس‌کشی و حصارکشی 200 هکتار در فاز اول کنند، افزود: ‌گمرک با تیپ کشوری می‌تواند مجموعه خدماتی خود را در این منطقه ویژه اقتصادی فعال کند.
این مسئول با اشاره به همراهی خوب دستگاه‌های اجرایی در راه‌اندازی و فعال کردن این منطقه ابراز داشت: از استاندار و دیگر متولیان این امر انتظار داریم ترتیب انتشار فراخوان با حضور تمام فعالان و سرمایه‌گذاران بومی را بدهند تا در اولویت بعدی شاهد جذب سرمایه‌گذاران فرا استانی و فرا کشوری باشیم.
مشاور هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی کشور با ابراز خرسندی از شکل‌گیری هیئت مدیره این منطقه با حضور نهادهای رسمی،‌اجرایی، دولتی و حضور بخش خصوصی همچون اتاق بازرگانی و صنعت و معدن، گفت: در این نقش‌آفرینی حضور و استقبال سرمایه‌گذاران بسیار مهم است که می‌توان به درستی مدیریت این مجموعه را راهبری کرد.
آهنگران ادامه داد: برای اینکه کار را از صفر آغاز نکنیم باید از تجربیات 16 منطقه فعال اقتصادی در کشور استفاده کنیم که در این زمینه ضرورت دارد توری راه‌اندازی شود تا متولیان این حوزه از استان اردبیل بازدیدی را از مناطق فعال داشته باشند تا با استفاده از تجربیات این مناطق بتوانند کارها را به پیش ببرند.
مشاور هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی کشور با قدردانی از حمایت‌های استاندار اردبیل از اجرایی شدن این پروژه و برقراری تفاهمنامه‌های استانی، بیان داشت: مناطق موفق اقتصادی در جذب سرمایه‌گذاران و صادرات بسیار فعال عمل کرده به گونه‌ای که در اغلب مناطق ویژه اقتصادی هم‌اکنون شاهد حضور سرمایه‌گذاران، رونق صادرات، تولید و حمایت از کارآفرینان بخش خصوصی هستیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آهنگران رکن اساسی در موفقیت مجموعه‌های اقتصادی را مربوط به مدیریت قوی و توانمند اعلام کرد و گفت:‌ هیچ پروژه اقتصادی بدون مدیریت مجرب و کارآمد به موفقیت نمی‌رسد و ضرورت دارد مدیر این مجموعه نیز با بهره‌گیری از تجارب مدیریت مناطق دیگر و الگو قرار دادن این موفقیت‌ها با عزمی راسخ در پروژه‌های بزرگ اقتصادی و اجرایی ورود پیدا کند.
انتهای پیام/صا20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول