اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه ماهشهر خبر داد

برگزاری نخستین همایش یاد یاران در منطقه ویژه ماهشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه ماهشهر از برگزاری نخستین همایش یاد یاران در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی این شهرستان با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگر خبر داد.

برگزاری نخستین همایش یاد یاران در منطقه ویژه ماهشهر
علی یزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان در خصوص همایش "یاد یاران شهید در قطب بزرگ صنعت پتروشیمی" اظهار داشت: همایش "یاد یاران" به یاد شهدای گرانقدر حراست شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر در تالار آفرینش این منطقه برگزار شد.
وی افزود:از کرامات نهفته در خاطرات شهدا سخن فراوان بوده و زندگی این پرندگان از قفس‌نفس‌ رسته سرشار از عجایب ناشی از دیده خدایی داشتن آنها است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر تصریح کرد: شهدا اهل یقین هستند و در روایات مختلف آمده که هر شهید در روز قیامت برای هزار نفر یا بیشتر شفاعت می‌کند.
وی اضافه کرد: فضای شهدا، فضای عطرآگینی بوده که حضور در آن موجب شادی و سرور معنوی می‌شود.
یزدانی خاطرنشان کرد: مجاهدت شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان که دفاعی غیورانه از اسلام و جمهوری اسلامی بود، اسلام و امت اسلامی را سرافراز کرد.
وی همچنین عنوان کرد: به باور سازمان ما، بزرگداشت شهیدان و ایثارگران از یک سو تعظی مصبر و صلابت و تکریم فخر و شرافت است و از سوی دیگر تعمیم شور و حماسه و تحصیل نورهدایت، تکریم و تجلیل پژواک شمشیرهایی بوده که در طول تاریخ 1400 ساله مصاف اسلام با کفر طنین افکنده است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با تأکید بر ضرورت تکریم و تعظیم به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ادامه داد: تجلیل از شهادت و ایثارگری، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه بقای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی افزود: امسال اولین سالی است که همایش یاد یاران با حضور ایثارگران و خانواده شهدای حراست برگزار می‌شود و خوشبختانه پیشانی ایثارگری و افتخار این کسوت در صنعت پتروشیمی، متعلق به همکاران حراستی ما در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی است.
یزدانی در پایان گفت: امیدواریم با حرکت در مسیر انقلابی و اسلامی شهدا بتوانیم روزبه‌روز کشورمان را به سوی اهداف والا و متعالی نظام و انقلاب سوق دهیم.
انتهای پیام/م30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول