اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه انتخابات

هزینه‌های سنگین تبلیغات موجب اعتمادسازی نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ماکو گفت: صرف هزینه‌های سنگین در ایام انتخابات برای تبلیغ کاندیدا در جلب اعتماد مردم تاثیری ندارد.

هزینه‌های سنگین تبلیغات موجب اعتمادسازی نمی‌شود
حجت‌الاسلام ایوب رنجبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ماکو اظهار داشت: پا پول خرج کردن و متحمل شدن هزینه‌های میلیونی و گاه میلیاردی هیچ کسی نمی‌تواند اعتماد اقشار مختلف جامعه به خود جلب کنند.
وی تصریح کرد: این‌گونه رفتارها و هزینه کردن‌ها برای پیروزی در رقابت به هیچ عنوان زیبنده یک خدمتگزار واقعی نیست لذا کسانی که برای خدمت به ملت بزرگ ایران به عرصه آمده‌اند باید در راستای نیازها، مشکلات و مسائل مردم برنامه‌ریزی کرده و هدف‌گذاری کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مجریان انتخابات و نامزدها به اهمیت این موضوع به طور کامل واقف شوند به طوری که مسئولان امر در صورت رو به رو شدن با این موضوع به طور جدی با افراد متخلف برخورد کنند از طرف دیگر مردم با حفظ هوشیاری و بصیرت در انتخابات پیش‌رو  حضور یابند.
وی به فرازهایی از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: مردم باید از طریق توجه کردن به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای انتخاب افرادی شایسته و دیندار گام بردارند از این رو باید طبق رهنومودهای رهبری از انتخاب افراد وابسته به مراکز قدرت و ثروت اجتناب کنند.
رنجبری با بیان اینکه ملت ایران در حوزه‌های مختلف مطالبات زیادی دارند، گفت: هم‌اکنون اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان در  اشتغال با مشکل جدی رو به رو هستند لذا با وجودی که افراد تحصیلکرده اعم از لیسانس، فوق‌لیسانس در جامعه زیاد است برای آنها امکان اشتغال فراهم نشده است بر این اساس می‌طلبد نمایندگان فعلی مجلس و کاندیداهای انتخابات پیش‌رو در این زمینه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری کنند.
امام جمعه ماکو در برشماری سایر مطالبات مردم گفت: تسهیل امر ازدواج، توسعه امکانات آموزشی، ارتقای سطح بهداشت و امنیت از جمله مطالبات جدی مردم قلمداد می‌شود به طوری که در طول سال‌های گذشته گام‌های زیادی در این حوزه‌ها برداشته شد ولی می‌طلبد بیش از این مسئولان اهتمام کنند.
وی با بیان اینکه کاندیداها نباید با دادن وعده‌های غیرعملی با احساسات مردم بازی کنند، تصریح کرد: در طول سال‌های گذشته دیده شد عده‌ای با مطرح کردن موضوع‌هایی که تاکنون سابقه عمل به آن وجود ندارد به دنبال جمع آوری آرای مردم هستند به طوری که در این راستا وعده‌های کذایی هم می‌دادند.
امام جمعه ماکو با بیان اینکه مطرح کردن وعده‌های غیرممکن و عمل نکردن به آن موجب بدبینی مردم می‌شود، اظهار داشت: در اثر مطرح شدن این قبیل قول‌های غیرممکن و عمل نکردن به آن مردم از نظام و همه مسئولان دلسوز بدبین می‌شوند پس انتظار می‌رود کاندیدها با توجه به نیازها و ظرفیت‌ها اهدافی برای آینده کاری خود ترسیم کنند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول