اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جوانی:

اصولگرایی یعنی پایبندی به اصول اسلام و انقلاب

خبرگزاری فارس: مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در ‌سپاه گفت: اصولگرایی یعنی پایبندی به اصول اسلام و انقلاب اسلامی که جامع است و فقه حکومتی در آن وجود دارد.

اصولگرایی یعنی پایبندی به اصول اسلام و انقلاب
به گزارش خبرگزار فارس از قزوین،سردار یدالله جوانی‌ در جمع هادیان سیاسی بسیج اظهار کرد: اصولگرایی یعنی پایبندی به اصول اسلام و انقلاب اسلامی که جامع است و فقه حکومتی در آن وجود دارد.
وی بیان کرد: اصل ولایت فقیه از دل همین اسلام جامع بیرون می‌آید و مشروعیت ولایت فقیه الهی و اطاعت از آن واجب است.
مشاور سیاسی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استکبارستیزی و عدم سازش با آمریکا و اسرائیل را از ویژگی‌های نمایندگان اصولگرای مجلس برشمرد و افزود: فردی که پایبند نباشد، اصولگرا نیز نیست، در جریان فتنه 88 ، جریانی که فتنه را ایجاد کرد در انتخابات پیش‌رو یک گونه عمل نمی‌کند و به صورت ترکیبی وارد می‌شود.
وی ادامه داد: فتنه‌گران در انتخابات پیش‌رو تقسیم کار کرده‌اند، یک رویکرد آن‌ها این است که انتخابات را تحریم کنند که جنبش سبز و حلقه‌های لندن‌نشین و برخی عناصر افراطی داخلی با طرح این موضوع به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات هستند.
جوانی خاطرنشان کرد: جریان فتنه در ابتدا با رویکرد توبه و بازگشت وارد میدان شد و عنوان کرد اگر ما بخواهیم در انتخابات شرکت کنیم باید بگوییم توبه کرده‌ایم و غیر از این راه که رهبری ما را بپذیرد، چاره‌ای نداریم.
وی تاکید کرد: این جریان بعد از مدتی تغییر موضع داده و با تغییر تحلیل، با شعار مشارکت مشروط پا به میدان نهاد و شروطی از قبیل آزادی زندانیان سیاسی و آزادی مطبوعات را مطرح کرد ولی جریان نهایی به این سمت رفت که نظام برای آن‌ها شرط بگذارد و با شروط نظام در انتخابات شرکت کنند.
مشاور سیاسی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: برخی خواص در انتخابات پیشین شروع به ابهام‌افکنی قبل از انتخابات کردند که وظیفه هادیان سیاسی بسیج رفع همین شبهات است نه اینکه تنها اخبار سیاسی را بازخوانی کنند.
جوانی تشویق به حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس را از وظایف هادیان سیاسی بسیج برشمرد و بیان کرد: ‌ولایی بودن، ساده‌زیستی، مردمی بودن و تخصص داشتن از شرایطی است که یک نماینده مجلس باید داشته باشد و تخصص کمک می‌کند تا نماینده بتواند در کمیسیون‌های تخصصی مجلس با قدرت وارد شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول