اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

اصو‌لگرایان در عمل باید مصداق اصولگرایی باشند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایان باید در عمل به عنوان مصداق بارز اصولگرایی مطرح باشند.

اصو‌لگرایان در عمل باید مصداق اصولگرایی باشند
امیرحسین قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: وحدت اصولگرایان لازم و ضروری است و در این راستا باید از هرگونه تشتت میان طیف‌ها و جبهه‌های مختلف اجتناب کرد و در عین حال وحدت اصولگرایان بیش از این که حول محور اعضا شکل گیرد باید حول محور اصول وظایف افراد و همچنین میزان ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری عملی آنها شکل بگیرد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اینکه نظام ما نظامی اسلامی و ولایت‌محور است، ادامه داد: در چنین نظامی ضمن وجود لزوم وحدت میان نخبگان و نمایندگان مردم و در نهایت وحدت در میان بدنه جامعه، مؤمنان باید در کنار هم با وحدت و همدلی کار نظام را به پیش ببرند.
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب از این دوره به دوره جهاد اکبر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: باید در این دوره ارزش‌ها در عمل و اقدامات جاری شود که  این امر هم عرصه‌های اجرایی دولت را در برمی‌گیرد و هم شامل نحوه عملکرد جریان‌های سیاسی می‌شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دعوای سیاسی را مانع رسیدن به وحدت عنوان کرد و اظهار داشت: اگر مردم احساس کنند زبان و عمل اصولگرایان یکی نیست به نمایندگان و احزاب یاری نمی‌‌رسانند و به وحدت و یک‌پارچگی آنان خدشه وارد می‌شود.
قاضی‌زاده اعلام بیزاری و مرزبندی آشکار با جریانات فتنه و انحرافی را از نمونه‌های بارز اصولگرایی در عمل معرفی کرده و اظهار داشت: اعلام بیزاری با جریان فتنه و استکبار و تمام منحرفینی که سعی در مخدوش کردن فضا نسبت به نظام و ولایت داشته و همچنین اصرار بر فتنه دارند، از مصادیق اصولگرایی در عمل محسوب می‌شوند که در معرفی و قبول چهره‌های اصولگرا باید به این نکات توجه ویژه داشت.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی وحدت اصولگرایان با هر کس که خود را اصولگرا معرفی کرده اما به مواضع اصلاح‌طلبان نزدیک است را زیانبار عنوان کرد و اظهار داشت: افرادی که چنین موضع‌گیری‌هایی دارند نمی‌توانند در رأس و مرکزیت تصمیم‌گیری اصولگرایان قرار گیرند و سکوت و همراهی با فتنه قابل بخشش نیست.
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در رابطه با اعلام آمادگی جبهه پایداری خراسان برای رسیدن به وحدت و لیست واحد اصو‌گرایان، اظهار داشت: در فرآیندی که دو سال پیش در خراسان انجام گرفت، جلسات مشترکی تحت عنوان وحدت اصولگرایان با شرکت بدنه و اضلاع اصولگرایی برگزار ‌شد که در آن هم‌فکری میان جبهه‌های اصولگرایی اتفاق افتاد.
قاضی‌زاده افزود: همدلی که از برگزاری این جلسات در میان اصول‌رایان شکل گرفت، هنوز هم در جبهه‌های مختلف اصو‌گرایی جاری است و امیدواریم در سایه این همدلی و همفکری به لیست واحد و وحدت حداکثری اصولگرایان دست یابیم.
وی در رابطه با انتخابات آتی نهمین مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استقبال بی‌نظیر خواص و مؤمنان از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان از جدی بودن انتخابات برای نخبگان جامعه و به تبع آن برای ملت ایران دارد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتخابات پرشور و حضور در صحنه مردم متدین، منجر به انسجام و همچنین استحکام و تقویت بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
انتهای پیام/ی20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول