اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان:

اصولگرایی معامله‌گری ندارد

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه از کاندیداهایی که وعده پول و دروغ می‌دهند به‌ شدت متنفریم گفت: اصولگرایی معامله‌گری ندارد.

اصولگرایی معامله‌گری ندارد
حسن کربلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی به‌ طور طبیعی ممنوعیت فعالیت‌های تبلیغاتی دارند.
وی با تاکید بر اینکه استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها ممنوع است، افزود: دستگاه‌های نظارتی مانند شورای نگهبان به عنوان ناظر امین مردم در این زمینه برنامه‌ریزی می‌کنند.
کربلایی اعضای هیئت‌های اجرایی را از معتمدان مردم دانست و تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی به ریاست فرمانداران و بخشداران در شهرستان‌ها تشکیل می‌شود و وظیفه آنها اجرای انتخابات است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با اشاره به اینکه مردم در انتخابات نقش اصلی را دارند، خاطر نشان کرد: یکی از تشکل‌های مردمی حزب مؤتلفه اسلامی است که در سال 1341 در مبارزه با رژیم طاغوت تشکیل شده و پس از انقلاب اسلامی به فعالیت خود ادامه داده است.
وی، حزب مؤتلفه اسلامی را پیرو اصول انقلاب اسلامی و شهدا خواند و ابراز داشت: موظفیم ویژگی‌های کاندیداهای برتر را برای مردم تبیین کنیم.

* اصولگرایی معامله‌گری ندارد

کربلایی با بیان اینکه از کاندیداهایی که وعده پول و دروغ می‌دهند به‌ شدت متنفریم، گفت: اصولگرایی معامله‌گری ندارد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان بصیر بودن، کاردانی و تخصص را از ویژگی‌های یک نماینده مجلس ذکر کرد و بیان داشت: نماینده باید وکیل مردم باشد نه اینکه خود را رئیس مردم بداند بنابراین ما به عنوان یک حزب سیاسی موظفیم ویژگی‌های یک نماینده خوب را بیان کنیم.
وی ادامه داد: برای اتحاد در جرگه اصولگرایی گفت‌وگوهایی با دیگر گروه‌ها داریم و با جریان‌های ارزشی به اتفاق نظر می‌رسیم.

* معرفی 13 کاندیدای اصولگرای گیلان در آینده نزدیک

کربلایی از معرفی 13 کاندیدای اصولگرا در 11 حوزه انتخابی گیلان در آینده نزدیک خبر داد و اذعان داشت: در رشت از بین کاندیداها به چهار نفر رسیدیم و با نظرسنجی از مردم به سه نماینده به طور قطعی می‌رسیم و آنها را به مردم پیشنهاد می‌دهیم.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با اشاره به جبهه متحد اصولگرایی در این استان، یادآور شد: جبهه متحد اصولگرایی با الهام از کشور متشکل از 10 حزب و گروه مختلف است ضمن اینکه چهره‌های اثرگذار نیز در آن حضور دارند.
وی حزب مؤتلفه اسلامی را شاخه‌ای از گروه 7+8 معرفی کرد که در تهران تشکیل شده است و یادآور شد: دایره جبهه متحد اصولگرایی بسیار وسیع است.
کربلایی با بیان اینکه طرح 2+3 در گیلان انجام می‌شود، تصریح کرد: یک نفر روحانی، یک نفر ایثارگر و یک نفر چهره سیاسی به همراه دو نفر از گروه های سیاسی در این طرح هستند و امور مجموع اصولگرایان را رصد می‌کنند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان راه را برای فعالیت دیگر گروه‌ها در جبهه متحد اصولگرایی باز دانست و افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی از شخصیت‌های سیاسی و افراد خوبی هستند و پیشنهاد شده در جمع 7+8 حضور پیدا کنند.

* جریان‌های اصولگرایی با هم رقیب نیستند

وی با تاکید بر اینکه جریان‌های اصولگرایی با هم رقیب نیستند، اظهار داشت: مقابله با جریان‌های اصولگرایی را بر خود حرام می‌دانیم زیرا رقیب ما فتنه‌گران هستند.
کربلایی اضافه کرد: شنیده شده که جمع جدیدی با عنوان اصولگرایی در گیلان تشکیل شده است اما بعضی از این افراد خودشان را به عنوان اصولگرا قبول ندارند زیرا آنها را در جریان اصلاح‌طلبی دیدیم مانند بعضی از افراد شورای شهر رشت که در آنجا برای خود رئیس و دبیر انتخاب کردند و گفتند که می‌خواهیم وارد صحنه شویم.

* جمع جدید اصولگرایی گیلان با اعضای شورای شهر رشت شبیه طنز سیاسی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با اشاره به اینکه تشکیل جمع جدید اصولگرایی استان با حضور بعضی از اعضای شورای شهر رشت شبیه طنز سیاسی است، گفت: بعضی از این افراد هنوز با جریان مقابل اصولگرایان یا با جریان اصلاحات ارتباط و بده بستان دارند و رفیق هستند.
وی به ترفند دشمنان در ناامید کردن مردم اشاره کرد و بیان داشت: بیان فعالیت‌های انجام شده در نظام اسلامی ترفند دشمنان را خنثی می‌کند.
کربلایی روشنگری مقام معظم رهبری هنگام انتخابات را تبیین کننده عنوان کرد و بیان داشت: روشنگری‌های مقام معظم رهبری باید پیگیری شود و مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/صا10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول