اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان؛

هنوز کسی به‌عنوان کاندیدای اصولگرایی مطرح نشده است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان استان همدان گفت: هنوز کسی از سوی شورای وحدت اصولگرایان استان همدان به‌عنوان کاندیدای اصولگرایی مطرح نشده است.

هنوز کسی به‌عنوان کاندیدای اصولگرایی مطرح نشده است
حجت‌الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فعالیت‌های شورای وحدت اصولگرایان اظهار کرد: شورای وحدت اصولگرایان با همدلی، اعتماد متقابل، تعامل و همکاری بالا در راستای تحقق اهداف اصولگرایی نشست‌ها و برنامه‌های اصولی را در دستور کار خود دارند.
وی با بیان اینکه نشست‌های شورای وحدت اصولگرایان به صورت مرتب برگزار می‌شود، گفت: در پی جلسات اخیر شورای متحد اصولگرایان در استان همدان، مسئله بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای اصولگرایان ادامه پیدا کرده و تقریباً مباحث مصداقی شروع شده است.
سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان استان همدان ادامه داد: در این شورا به منظور بررسی طرز تفکرات و صلاحیت‌های اصولگرایی در کاندیدای موردنظر قرار شد تا سه نفر با کاندیدای مربوطه صحبت و نظرات وی را اخذ کنند.
وی با اشاره به برگزاری برخی نظرسنجی‌ها در سطح جامعه اظهار کرد: برخی از نظرسنجی‌ها را به صورت ابتدایی برگزار کردیم که در آن تقریباً معیارهای افراد مشخص شده است.
فلاحی افزود: در ادامه این مبحث نیز قرار بر این شده تا مجدداً یک نظرسنجی جدید با شاخص‌های به روز در سطح جامعه برگزار شود که در این مرحله برخی از افراد مطرح و تحت عنوان کاندیدا، که نامی از آنها نیامده بود در نظرسنجی دوم مدنظر قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه این نظرسنجی‌ها در سطح جامعه ادامه دارد،خاطرنشان کرد: در نخستین فرصتی که نظرسنجی اجتماعی به دست ما برسد ملاک‌های پیش رو برای معرفی کردن کاندیدای موردنظر روشن‌تر خواهد شد.
سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان استان همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته در شهرستان‌های استان نیز کمیته‌ها مشخص شده‌اند.
وی افزود: در حال حاضر سوابق آن دسته از چهره‌های مطرح که احتمال کاندیداتوری آنها برای انتخابات نهم وجود دارد در حال پیگیری است و تمام موارد به صورت جزئی و دقیق رصد می‌شود.
فلاحی در ادامه سخنانش با اشاره به درج مطلبی در برخی مطبوعات، در رابطه با مشخص شدن کاندیدای مطرح شورای اصولگرایی در استان، ضمن رد این موضوع اظهار کرد: هنوز هیچ فردی از سوی شورای وحدت اصولگرایان به‌عنوان کاندیدای اصولگرایی مطرح نشده که به طور قطع بعد از کار و بررسی بیشتر نسبت به معرفی فرد مورد نظر اقدام خواهیم کرد.
وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه شاخص‌های 40 گانه‌ای برای اصولگرایی طراحی شده است، تصریح کرد: تعیین کاندیدای موردنظر از یک سو از طریق ارزیابی داخلی طی برگزاری نشست‌های حضوری و از سوی دیگر با یک نظرسنجی اجتماعی انجام می‌پذیرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول