اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

خط‎کش شیعه و سنی در اصولگرایی وجود ندارد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در اصولگرایی خط‎کش شیعه و سنی وجود ندارد و هیچ فرقی بین کاندیدا شدن شیعه و اهل سنت نیست.

خط‎کش شیعه و سنی در اصولگرایی وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان کاظم جلالی شامگاه شنبه در جمع مردم گرگان برگزار شد، اظهار داشت: اینکه به ‎عنوان اصولگرا دور هم جمع شده‎ایم یعنی اینکه کل اصولگرایی را نمایندگی می‎کنیم و هیچ‎کس نماینده بخش خودش نیست.
وی تصریح کرد: برخی افراد در 8+7 با یک ساز و کاری آمدند اما زمانی که این افراد وارد شدند نماینده کل جریان اصولگرایی هستند لذا کمیته‎ای تحت عنوان "کمیته تعامل" ایجاد شد که اساس آن ارتباط با تمام گروه‎های اصولگرایان است، تا نقطه نظرات‎شان را بگیرد و مسائل‎شان را در مجموعه این جریان پیش ببرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید این را بدانیم که هیچ‎ کدام‎مان نمره‎مان 20 نیست چرا که در تاریخ انقلاب همه نشان دادند که نقطه ضعف‎هایی دارند که اگر قرار باشد این بحث‎ها را کنیم بخشی از دوستان ما به خاتمی رأی دادند و الان در جریان اصولگرایی هستند اتفاقا خیلی هم داغ‎تر، لذا این‎ها دلیل نمی‎شود از این منظر بر یکدیگر جبهه بگیریم.
جلالی با بیان اینکه فتنه از ابتدا خودش را برای خیلی افراد نشان نداد، عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی با تشکیل کمیته‎های مختلف، نقش جدی در مهار فتنه داشت شاید برخی دوستان سلیقه‎شان این نباشد ولی باید بپذیریم که سلیقه‎ها قابل نقد است و کسی نباید خودش را معیار و شاخص اصولگرایی بداند و بگوید هر کس با من بود اصولگرا و هر کس نبود پس اصولگرا نیست.
وی متذکر شد: اتفاقا ما دور هم جمع شده‎ایم که بگوییم این رنگ‎ها را پاک کنیم، این پرچم‎ها را برداریم و در کنار یکدیگر قرار بگیریم و تلاش کنیم منیت‎ها را کنار گذاشته و از منفعت‎های حزبی، گروهی، باندی و شخصی بپرهیزیم و فقط به مصلحت‎های انقلاب اسلامی که برگرفته از خون شهدا است فکر کنیم چراکه در مقابل همه اینها وظیفه و دین داریم.
انتهای پیام/خ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول