اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان:

گفتمان اصولگرایی گفتمان ملت است

خبرگزاری فارس: اعضای شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان استان خراسان شمالی طی مراسمی با حضور حسین فدایی عضو جبهه متحد اصولگرایان کشور معرفی شدند.

گفتمان اصولگرایی گفتمان ملت است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این مراسم که عصر امروز در قالب نخستین همایش اصولگرایان خراسان شمالی برگزار شد، حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی، محمد اکبرزاده، هادی‌زاده، علی احمدی‌نیا و یزدانی به عنوان اعضای شورای مرکزی جبهه اصولگرایان این استان معرفی شدند.
عضو جبهه متحد اصولگرایان کشور در این همایش اظهار داشت: اعضای شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در هر استان مرکب از یک روحانی مورد وثوق جامعه روحانیت، یک نفر رزمنده، یکی از افراد شاخص سیاسی مورد وثوق و وفادار به نظام، یک نفر از جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری، همچنین یک نفر از حزب رهپویان و یا جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی است.
حسین فدایی با بیان اینکه تلاش شده است تا از تمام احزاب سیاسی اصولگرا در شورای مرکزی جبهه اصولگرایان عضویت داشته باشند، تصریح کرد: این جبهه برای انسجام بیشتر اصولگرایان شکل گرفته و مقرر شد تا پس از برگزاری همایش سراسری اخیر در تهران در تمام استان‌ها نیز این هسته مرکزی تشکیل شود.
وی با اشاره به اینکه ما گفتمان اصولگرایی را گفتمان حزبی نمی‌دانیم، اظهار داشت: گفتمان اصولگرایی در واقع گفتمان ملت بوده که برگرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) است که باید این گفتمان در جامعه گسترش یابد.
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از عموم اصولگرایان خراسان شمالی خواست تا با حفظ وحدت و با مشارکت در برنامه‌های جبهه اصولگرایان استان، انتخابات پیش‌روی مجلس نهم را به نفع اصولگرایان رقم بزنند.
نخستین همایش اصولگرایان شمالی در آستانه آغاز نام‌نویسی داوطلبان مجلس در تالار اجتماعات مجامع و امور صنفی بجنورد برگزار شد.
در این همایش دبیرکل حزب مؤتلفه، معاون حزب توسعه و پیشرفت و همچنین اصولگرایان خراسان شمالی شرکت داشتند.
انتهای پیام/ز20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول