اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی پزشکی قانونی مازندران خبر داد

ثبت مرگ 181 موتورسوار در مازندران

خبرگزاری فارس: سخنگوی پزشکی قانونی مازندران تعداد کشته‌شدگان موتورسوارهای مازندران در 9 ماهه سال جاری در حوادث ترافیکی را 181 نفر اعلام کرد.

ثبت مرگ 181 موتورسوار در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، حسین سعادت‌فر اظهار داشت: در این استان در 9 ماهه سال جاری، 722 نفر در حوادث رانندگی کشته شدند که از این تعداد 181 نفر از آنها موتورسوار هستند، یعنی 25 درصد تلفات رانندگی موتورسوار بودند.
سعادت‌فر تصریح کرد: ساری با 31 نفر و بابل با 22 نفر بیشترین شهرها و نوشهر با دو نفر کمترین تلفات موتور سوار را دارند.
سخنگوی پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: بیشترین گروه سنی که مرگ موتورسوارها در آن اتفاق افتاده، گروه سنی 21 تا 30 سال است که تعداد آنها 55 نفر و بعد از آن گروه سنی 11 تا 20 سال با 48 نفر است.
سعادت‌فر خاطرنشان کرد: شایع‌ترین علت مرگ موتورسواران در تصادفات، ضربه مغزی و عوارض ناشی از آن و سپس خونریزی وسیع، صدمات و شکستگی‌های متعدد از عوامل دیگر منجر به مرگ در موتورسواران در 9 ماهه سال جاری بوده که امید می‌رود با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی شاهد کاهش چشمگیر آن باشیم.
انتهای پیام/ن۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول