اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

19 دی ‌ماه 56 موتور محرک انقلاب را سرعت بخشید

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: 19 دی ‌ماه سال 56 هرگز از خاطره‌ها محو نمی‌شود زیرا موتور محرک انقلاب ااسلامی ایران را سرعت بخشید.

19 دی ‌ماه 56 موتور محرک انقلاب را سرعت بخشید
به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چابهار در با الگو برداری از زندگی حضرت عمار اظهار کرد: انسان باید همیشه اهل بصیرت باشد و روزگار وی را از اصل تبعیت از خداوند و ولی او باز ندارد.
وی به روز 16 دی ماه سال 59 اشاره کرد و افزود: در 16 دی ماه سال 59، شهید علم‌الهدی و یاران با وفایش با نثار جان خود از میهن دفاع کردند.
خطیب جمعه چابهار بیان کرد: نتیجه استقامت شهدای 16 دی، پیشرفت در انواع علوم امروز شد این رشد علمی ماحصل تفکر علمی و ایجاد میدانی است که شهید علم‌الهدی و یارانش به وجود آوردند لذا ما باید همان راه را ادامه دهیم.
موسوی در ادامه به سالروز کشف حجاب از سوی رضاخان اشاره کرد و گفت: به نظر من این کشف حجاب نبود بلکه حذف حجاب بود.
وی یادآور شد: امروزه زن در دنیای غرب موجودی بی‌ارزش است ولی در اسلام و قرآن، زن و مرد هر دو به عنوان انسان یاد شده‌اند.
امام جمعه چابهار در زمینه قیام 19 دی سال 56 شهرستان قم نیز افزود: به گفته مقام معظم رهبری " مردم قم در 19 دی سال 56 با بصیرت، احساس تکلیف و حضور، زمینه پیروزی 22 بهمن 57 را فراهم کردند".
موسوی به رزمایش نیروی دریایی در آب‌های دریای عمان اشاره کرد و گفت: ملت ما باید قدر عزت نیروهای مسلح را بداند زیرا این عزت و عظمت را خداوند به ما عنایت کرده است.
وی خاطرنشان کرد: در این رزمایش قدرت نیروهای مسلح برای ما مشهود شد که به راحتی می‌توانند نقطه استراتژیک تنگه هرمز را ببندند و اشرافیت عالی و کامل نیروی دریایی برای ما ثابت شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول