اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روستاهای رزن صورت گرفت

توزیع 200 عدد کلاه ایمنی بین موتورسواران

خبرگزاری فارس: 200 عدد کلاه ایمنی بین موتورسواران سه روستای کهارد، امیریه و خمیگان از توابع بخش مرکزی شهرستان رزن توزیع شد.

توزیع 200 عدد کلاه ایمنی بین موتورسواران
به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، عصر امروز تعداد 200 عدد کلاه ایمنی بین موتورسواران سه روستای کهارد، امیریه و خمیگان از توابع بخش مرکزی شهرستان رزن توزیع شد.
مسئول اداره حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان رزن در این راستا به بیان اهداف اجرای شرح ایمنی پرداخت و افزود: با توجه به اینکه در روستاهای شهرستان رزن شغل اصلی مردم کشاورزی است و برای تردد به مزارع از موتورسیکلت استفاده می‌کنند، عدم استفاده از کلاه ایمنی صدمات زیادی به راکبان وارد می‌کند.
رجب خداویسی فرهنگسازی و آشنایی راکبان موتورسیکلت با قوانین راهنمایی و رانندگی را از اهداف مهم این طرح برشمرد.
بخشدار مرکزی شهرستان رزن نسبت به نهادینه کردن قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از راکبان موتورسیکلت‌ها از کلاه ایمنی تأکید کرد.
محمد نقوی در پایان سخنانش ابراز کرد: موتورسواران سهم قابل توجی از قربانیان ناشی از سوانح رانندگی را به خود اختصاص داده‌اند که استفاده از کلاه ایمنی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش سوانح و سلامتی راکبان موتورسیکلت تأثیرگذار خواهد بود.
انتهای پیام/ش30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول