اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری همدان خبر داد

اجرای عملیات زمستانی با 40 دستگاه خدمات موتوری

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری همدان از عملیات زمستانی شهرداری همدان با 40 دستگاه ماشین آلات سنگین خبر داد.

اجرای عملیات زمستانی با 40 دستگاه خدمات موتوری
احمد جعفرپور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس از همدان، در خصوص خدمات زمستانی شهرداری همدان اظهار کرد: شهرداری همدان در راستای خدمات رسانی و برف‌روبی زمستانی، عملیات زمستانی را در چند بخش انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: در ساعات اولیه بارش برف از طریق سازمان خدمات موتوری شهرداری با 40 دستگاه ماشین‌آلات سنگین اقداماتی را برای برف‌روبی و نمک پاشی انجام می‌دهند تا مانع از یخ‌زدگی شوند.
معاون خدمات شهری شهرداری همدان تصریح کرد: در این بخش پیمانکاران خدمات شهری که کارهای روزانه شهری را انجام می‌دهند با استفاده از همین ماشین آلات به یخ زدایی اقدام می‌کنند.
وی، مرحله بعدی عملیات زمستانی را هنگام بارش برف سنگین دانست و گفت: در این مرحله برف‌روبی در کوچه‌ها، محلات و معابر فرعی است که در فاز دوم عملیات انجام می‌شود که در این مرحله با پیمانکاران ویژه زمستانی قرارداد بسته شده و ماشین‌ها در اختیار آنها قرار دارد.
جعفرپور ابراز داشت: این پیمانکاران وظیفه دارند که برف‌های معابر فرعی را جمع کنند و برف‌های جمع شده معابر اصلی که حمل نشده را به وسیله کمپرسی حمل و در محل‌های پیش بینی شده خالی می‌کنند.
وی اضافه کرد: همچنین خرید ماسه و نمک نیز صورت گرفته است و به محض استفاده شهروندان مجدداً خریداری شده و  جایگزین می‌شود تا در زمان یخ زدایی استفاده می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: حدود 100 باکس ویژه برای ماسه و نمک در مکان‌های مختلف قرار داده شده است، تا مردم خود برای محل‌های یخ زده استفاده کنند و در مواقع عدم حرکت خودروها از آن استفاده کنند.
وی در پایان افزود: پیمانکاران فضای سبز نیز امادگی دارند که به محض بارش برف وارد عملیات شوند و با تکاندن درختان مانع از شکستن درختان شوند و در صورت سقوط درختی مانع از آسیب به شهروندان شوند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول