اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

ساماندهی پیک‌های موتوری در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: پیک‌های موتوری موجود در استان آذربایجان غربی ساماندهی می‌شوند.

ساماندهی پیک‌های موتوری در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی کریم‌خانی صبح امروز در نشست خبری که در سالن جلسات مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: بررسی وضعیت پیک‌های موتوری و ساماندهی آنها در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار دارد.
وی با اشاره به اهمیت کنترل پیک‌های موتوری، تصریح کرد: پیک‌های موتوری یکی از راه‌های افزایش قاچاق کالاهای ممنوعه است که در صورت ساماندهی این پیک‌ها، روند قاچاق از این طریق نیز کاهش می‌یابد.
این مسئول با اشاره به کنترل بسته‌های پستی فروشگاه‌های الکترونیکی از حیث وجود کالای قاچاق، گفت: در این راستا آسیب‌های بسته‌های پستی فروشگاه‌های الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفته است.
کریم‌خانی با بیان اینکه مرسولات پستی در این زمینه کنترل می‌شوند، اظهار داشت: مرسولات پستی فروشگاه‌های الکترونیکی زمینه قاچاق کالاهای ممنوعه را فراهم می‌کند که باید سازماندهی، کنترل و نظارت بیشتری بر روی آنها انجام گیرد. 
وی بر شناسایی تمام فروشگاه‌های الکترونیکی و احراز صلاحیت آنها در استان تأکید کرد و افزود: در حال حاضر 30 فروشگاه الکترونیکی در آذربایحان غربی فعالیت می‌کنند که می‌توان با کنترل و احراز صلاحیت آنها، از گسترش پدیده قاچاق جلوگیری کرد.
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با تأکید بر توجه خاص به اینچنین موضوعاتی، خاطر نشان کرد: اداره پست نیز در این زمینه همکاری لازم را با ناجا دارد.
انتهای پیام/و۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول