اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به موازات افزایش ظرفیت‌ها در فولادمبارکه

مباحث توسعه‌ تجهیزات زیست محیطی مدنظر قرار گرفت

خبرگزاری فارس: مدیر توسعه ناحیه فولادسازی فولادمبارکه گفت: به موازات افزایش ظرفیت‌ها در فولادمبارکه مباحث مربوط به توسعه‌ تجهیزات زیست محیطی نیز به خوبی مد‌نظر قرار گرفت.

مباحث توسعه‌ تجهیزات زیست محیطی مدنظر قرار گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولادمبارکه اصفهان، ایرج نصوحی اظهار داشت: به طور کلی اجرای پروژه‌های توسعه زیر سقف این ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولادمبارکه در دو فاز تعریف شد.
وی ادامه داد: در فاز نخست برنامه‌ریزی لازم برای رسیدن به ظرفیت تولید 5.4 میلیون تن فولاد مذاب در سال و در فاز دوم برای دست‌یابی به تولید 7.2 میلیون تن است.
مدیر توسعه ناحیه فولادسازی فولادمبارکه با اشاره به توجه ویژه فولادمبارکه به حفظ محیط زیست و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت برای دست‌یابی به توسعه‌ پایدار ادامه داد: به موازات افزایش ظرفیت‌ها در فولادمبارکه، مباحث مربوط به توسعه‌ تجهیزات زیست محیطی نیز به خوبی مد‌نظر قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا بهینه‌سازی کوره‌‌های سه، چهار، پنج و شش و ایجاد دو عدد کوره پاتیلی شش و پنج با پیشرفت 93.65درصدی و بهینه‌سازی سیستم‌های جمع‌آوری و تصفیه گرد و غبار با پیشرفت 97.13درصدی و ایجاد واحد گاز زداییRH-TOP PLANT  با پیشرفت 92.77درصدی و اصلاح ماشین دو که اوایل سال 89 راه‌اندازی شد همگی مربوط به فاز نخست این پروژه بوده‌اند.
نصوحی تصریح کرد: در فاز نخست در بخش بهینه‌سازی کوره‌ها با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کوره شماره پنج از خردادماه سال 90 برای افزایش ظرفیت و پاره‌ای از اقدامات اصلاحی متوقف و در مردادماه وارد مدار تولید شد.
وی اضافه کرد:‌ همچنین کوره شماره شش از تیرماه متوقف و پس از انجام فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده جهت افزایش ظرفیت در شهریورماه وارد مدار تولید شد که تأثیر قابل توجهی در افزایش تولید داشت.
مدیر توسعه ناحیه فولادسازی فولادمبارکه به فاز دوم این پروژه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در این فاز دو طرح بهینه‌سازی کوره‌های یک، دو، هفت و هشت با 17.18 درصد پیشرفت و احداث ماشین ریخته‌گری شماره پنج و توسعه واحد 28 با 4.51 درصد پیشرفت در حال پیگیری است.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول