اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 دی ماه صورت می گیرد

برگزاری همایش چالش‌های زیست محیطی در کاشان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی کاشان، از برگزاری چهارمین همایش چالش‌های زیست محیطی در عرصه کشاورزی و امنیت غذایی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش چالش‌های زیست محیطی در کاشان
جواد امان‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان، بسترسازی و فرهنگ‌سازی، انتقال اطلاعات ضروری زیست محیطی به جامعه کشاورزی کاشان و ارتقای دانش فنی در بخش کشاورزی و توجه به تولید محصول سالم را اهداف چهارمین همایش چالش‌های زیست محیطی در عرصه کشاورزی و امنیت غذایی در این شهرستان برشمرد.
وی ابراز داشت: بررسی چالش‌های زیست محیطی در عرصه کشاورزی و امنیت غذایی محصولات پسته، گل محمدی و محصولات دامی سالم از اهداف دیگر این همایش است.
مدیر جهاد کشاورزی کاشان سطح زیر کشت گل محمدی در این شهرستان را حدود یک هزار و 500 هکتار اعلام و خاطر نشان کرد: از این میزان سطح زیرکشت یک هزار و 200 هکتار بارور و بقیه نهال است که از این میزان حدود 5 هزار تن گل تولید می‌شود.
به گفته وی چهارمین همایش چالش‌های زیست محیطی در عرصه کشاورزی و امنیت غذایی توسط مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کاشان در 28 دی ماه سال جاری در دانشگاه  شهرستان برگزار می‌شود.
وی در پایان اذعان داشت: در برگزاری این همایش مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های نطنز، اردستان، آران و بیدگل مشارکت دارند.
انتهای پیام/ن۳۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول