اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته پژوهش حفاظت محیط زیست خراسان رضوی:

ایده‌های برتر برای حل مشکلات زیست محیطی استان استفاده می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته پژوهش اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بر استفاده از ایده‌های پژوهشی برتر در راستای حل مشکلات زیست محیطی استان تاکید کرد.

ایده‌های برتر برای حل مشکلات زیست محیطی استان استفاده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد معظمی‌فر درباره طرح‌های پژوهشی انجام شده در یک سال اخیر در این اداره کل اظهار داشت: طرح جامع کاهش آلودگی آب مشهد، قوچان، نیشابور و سبزوار از جمله این طرح‌ها هستند که پیشرفت آنها بین 50 تا 100 درصد برآورد شده است.
مسئول کمیته پژوهش اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی مطالعات افزود: مرحله توجیهی مدیریت منطقه حفاظت شده جنگل خواجه و رئیسی از دیگر طرح‌های در دست اجرای این اداره کل عنوان کرد.
وی افزود: طرح تعیین ارزش اکولوژیک جانوری و گیاهی خراسان رضوی با 70 درصد پیشرفت و با اعتبار 894 میلیون و 500 هزار ریال در حال اجرا است.
مسئول کمیته پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی مطالعات مرحله توجیهی مدیریت پناهگاه حیات‌وحش حیدری را از دیگر طرح‌های تقسیم‌بندی شده در حوزه طبیعی این اداره ذکر کرد و ادامه داد: تاکنون 30 درصد از این پروژه پژوهشی به اتمام رسیده است.
وی از تصویب 30 مصوبه در شورای آموزش و پژوهش فناوری اطلاعات طی هفت جلسه برگزار شده در سال جاری خبر داد و افزود: تاکنون از دو پایان نامه حمایت مالی شده است که در صورت اختصاص بیشتر بودجه پژوهشی این تعداد افزایش می‌یابد.
معظمی‌فر ابراز امیدواری کرد: برگزاری دو نمایشگاه و کارگاه آموزشی در زمینه پژوهش در سال جاری موجب ارتقای سطح دانش پژوهشگران حوزه محیط زیست شده باشد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول