اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پایش اداره کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی خبر داد

اخذ مجوز زیست محیطی دفن پسماند شهرهای آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مسئول پایش اداره کل حفتظت از محیط زیست آذربایجان غربی گفت: مجوز زیست محیطی دفن پسماند برخی از شهرهای اذربایجان غربی اخذ شده است.

اخذ مجوز زیست محیطی دفن پسماند شهرهای آذربایجان غربی
پرویز آراسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در این راستا 10 شهر آذربایجان غربی موفق به اخذ مجوز زیست محیطی دفن پسماند شده‌اند.
وی با بیان اینکه بر این اساس پسماندها به صورت بهداشتی دفن می‌شوند، تصریح کرد: تعیین محل دفن پسماند روستایی نیز در دستور کار قرار دارد و برای این منظور در 70 روستا نیز مجوز زیست محیطی دفن پسماندها به صورت بهداشتی دریافت شده است.
این مسئول با بیان اینکه در این روستاها محل دفن زباله‌ها تعیین شده است، خاطرنشان کرد: تعیین محل دفن پسماند در سایر روستاها نیز در حال اجرا است.
آراسته با اشاره به ایجاد دفتر پسماند در دفتر معاونت محیط انسانی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان، گفت: این دفتر به منظور دفن بهداشتی پسماندها اقدامات لازم را در سطح شهرهای مختلف استان انجام می‌دهند.
وی با اشاره به تشکیل 3 جلسه کارگروه دفن پسماند در شهرستان‌ها و 4 کارگروه در مرکز استان، تصریح کرد: در این راستا محل تخلیه و نوع جمع‌آوری پسماندها تصمیمات لازم اتخاذ شده است.
این مسئول با بیان اینکه دفن بهداشتی پسماندها مورد توجه این اداره کل است، اعلام کرد: دبیری کارگروه پسماند استان به عهده اداره کل حفاظت از محیط زیست است و این اداره کل در این زمینه برنامه‌های کارآمدی را در دست اجرا دارد که از آن جمله می‌توان به‌روز کردن جمع‌آوری زباله‌ها در مناطقی از شهر ارومیه اشاره کرد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول