اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آب‌پخش تاکید کرد

رسانه‌ها در انعکاس اقدامات جهادی دولت اهتمام ورزند

خبرگزاری فارس: شهردار آب‌پخش گفت: رسانه‌ها در انعکاس اقدامات جهادی دولت اهتمام ورزند.

رسانه‌ها در انعکاس اقدامات جهادی دولت اهتمام ورزند
به گزارش خبرگزاری فارس از آب‌پخش، سید محمود موسوی در نشست مشترک روابط‌ عمومی‌های شهرداری‌های شهرستان دشتستان اظهار داشت: واحد روابط عمومی در ادارات و نهادها   از واحدهای حساسی است که همواره بر عملکرد اداره و نهاد تاثیر مستقیم می‌گذارند.
وی روابط عمومی را به عنوان بازوی پرتوان ادارات و نهادها خطاب کرد و افزود: هرچه روابط‌ عمومی اداره یا نهاد قوی‌تر باشد میزان فعالیت‌های آن مسئول به نسبت آسان‌تر و سبک‌تر خواهد شد.
موسوی عنوان کرد: در حقیقت روابط عمومی پل ارتباطی مردم و ادارات است و مشکلات آحاد جامعه توسط این مجموعه به گوش مسئول اداره می‌رسد و نسبت به آن چاره‌اندیشی می‌شود.
شهردار آب‌پخش در بخشی دیگر از سخنان خود مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی در هر اداره یا نهاد را بسط و گسترش فرهنگ ناب اسلامی دانست و اذعان کرد: اشاعه فرهنگ اسلامی در ادارات از اهمیت بالایی برخوردار است و مدیران و مسئولان روابط عمومی در ادارات می‌توانند نسبت به این امر مبادرت ورزند.
موسوی تصریح کرد: اهتمام به برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی‌هاست که باید با جدیت به آن بپردازند.
وی بیان کرد: انعکاس فعالیت‌ها و رویدادهای ادارات برای استحضار مردم یکی از وظایف خطیر روابط عمومی است که باید همواره برای تحقق مطلوب این امر تلاش داشته باشند.
این مسئول تاسیس اتاق خبر در بخش آب‌پخش را اقدامی مثبت در راستای انعکاس اخبار و رویدادهای بخش آب‌پخش دانست و یادآور شد: در یکسالی که از فعالیت اتاق‌خبر بخشداری آب‌پخش می‌گذرد شاهد جهش فعالیت رسانه‌ای و انعکاس مطلوب اخبار و رویدادهای بخش آب‌پخش بوده‌ایم.
شهردار آب‌پخش بیان داشت: اهالی رسانه در جامعه وظیفه‌ای سنگین بر عهده دارند و نقش بسزایی در آگاهی مردم از اقدامات جهادی دولتمردان و مسئولان دارند.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول