اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز:

رسانه‌های برتر استان البرز درحوزه ورزش معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: رسانه‌های برتر استان البرز درحوزه ورزش معرفی می‌شوند.

رسانه‌های برتر استان البرز درحوزه ورزش معرفی می‌شوند
حمیدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ایجاد بانک اطلاعاتی برای رسانه‌های فعال ورزشی و خبرنگاران و معرفی برترین رسانه‌های گروهی در حوزه ورزش استان را از مهمترین برنامه‌های این واحد تا پایان امسال عنوان کرد.
وی افزود: با بررسی عملکرد رسانه‌های مختلف اعم از دیداری و شنیداری، جراید و خبرگزاری‌ها برترین آنها در حوزه ورزش در پایان سال جاری معرفی و طی مراسمی از آنها تقدیر خواهد شد.
این مسئول در ادامه از ایجاد بانک اطلاعاتی خبرنگاران فعال در حوزه ورزش خبر داد و گفت: با ایجاد بانک اطلاعاتی خبرنگاران فعال در حوزه ورزش تلاش داریم تسهیلات مناسبی را برای پوشش رسانه‌ای آنها در سطح استان فراهم کنیم.
رضایی در ادامه به برگزاری چهارمین نشست روابط عمومی‌های ورزش استان البرز به میزبانی شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و گفت: در این نشست که جنبه آموزشی و هم‌اندیشی داشت مسئولان روابط عمومی ادارات تابعه، بخش‌ها و شهرها و هیئت‌های ورزشی استان البرز حضور داشتند.
سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: این نشست در قالب دور جدید فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ورزش استان برگزار شد و طی آن با حضور مدیر کل ورزش استان و برخی از اساتید روابط عمومی و روزنامه‌نگاری کشور آخرین نکات و دستاوردهای حوزه روابط عمومی به حاضرین منتقل شد.
رضایی افزود: در این نشست کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید این فن برگزار شد، همچنین برخی از مسئولان روابط عمومی هیئت‌ها و شهرستان‌های تابعه به بیان مشکلات موجود در این حوزه پرداختند.
سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با قدردانی از میزبانی شایسته شهرستان ساوجبلاغ گفت: امیدواریم با برگزاری منظم این جلسات بر توان و کیفیت کار روابط عمومی‌های ورزش استان بیفزاییم و اقدامات لازم را در جهت انعکاس بیشتر فعالیت‌های حوزه ورزش استان در رسانه‌های مختلف انجام دهیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول