اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج، اشتهارد و آسارا با اشاره به شرایط حساس انتخابات

رسانه‌ها و احزاب دست از بی‌تقوایی سیاسی بردارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها و خبرنگارانی که مسئولیت خطیر ‌اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه را بر عهده دارند و همچنین احزاب و گروه‌های سیاسی باید در شرایط حساس پیش از انتخابات دست از بی‌تقوایی سیاسی برداشته و منافع اسلام و انقلاب را بر منافع شخصی و گروهی مقدم شمارند.

رسانه‌ها و احزاب دست از بی‌تقوایی سیاسی بردارند
فاطمه آجرلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متاسفانه هرچه به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نزدیک‌تر می‌شویم، عده‌ای به دنبال ایجاد تنش و التهاب بوده و فضای کشور را مسموم می‌کنند.
وی تصریح کرد: این در حالیست که همه دلسوزان واقعی اسلام و انقلاب به ویژه رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی بارها شرایط حساس داخلی و خارجی کشور را تشریح و به مردم و فعالان سیاسی هشدارهای لازم را داده‌اند.

* عده‌ای می‌خواهند با تخریب خدمت‌گذاران واقعی مردم را فریب دهند
وی با تاکید بر اینکه برای هیچ حزب و یا فرد سیاسی نباید صرف حضور در مجلس اصل باشد، گفت: وقتی اصل رسیدن به سمت نمایندگی باشد، آنگاه به جای اینکه تشنه خدمت باشیم، شیفته قدرت می‌شویم و این دیدگاه به نظام و کشور آسیب جدی وارد می‌کند.
آجرلو با نقد عملکرد رسانه‌ها در آستانه انتخابات گفت: متاسفانه عده‌ای با نفوذ و رخنه در جامعه رسانه‌ای کشور، ضمن آلوده کردن دامان پاک خبرنگاران حرفه‌ای و متعهد، به دنبال تخریب خدمت‌گزاران واقعی انقلاب هستند.
وی تاکید کرد: هدف اصلی این گروه خدمت به بیگانگان و مایوس کردن مردم نسبت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری و فریب افکار عمومی است.
 
* رسانه‌ها و احزاب سیاسی شرایط حضور گسترده مردم را فراهم کنند 
نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا با اشاره به اتهاماتی که گروه‌های سیاسی طی ماه‌های اخیر به یکدیگر نسبت می‌دهند، گفت: متاسفانه این امر وجود دارد و عده‌ای با بی‌تقوایی و عدم توجه به مصالح اسلام و انقلاب منافع شخصی خود را بر منافع مردم و کشور ترجیح داده و به کشور آسیب می‌زنند.
آجرلو در پایان خطاب به رسانه‌ها و احزاب سیاسی گفت: همه ما باید دست از بی‌تقوایی سیاسی برداشته و شرایطی را فراهم کنیم که مردم با امیدواری در پای صندوق‌های رای حاضر شده و به هر کسی که صلاح می‌دانند، رای دهند.
انتهای پیام/آ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول