اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنارک:

رسانه‌ها توانمندی‌های منطقه کنارک را معرفی کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار کنارک گفت: رسانه‌ها وظیفه خطیری در امر انعکاس قابلیت‌ها و توانمندی‌های موجود در این منطقه به سایر نقاط کشور دارد.

رسانه‌ها توانمندی‌های منطقه کنارک را معرفی کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنارک، سید حسن سجادی صبح امروز در دیدار با سرپرست خبرگزاری فارس در سیستان‌ و بلوچستان اظهار داشت: سیستان‌ و بلوچستان به عنوان یکی از استان‌های پهناور کشور صرف نظر از آن چیزی که قهر طبیعت در آن حاکم کرده دارای ظرفیت‌های طلایی است که باید قدر آن را دانست و از تک تک آنها استفاده کرد.
وی افزود: وجود ظرفیت‌های ترانزیت، بخش کشاورزی و اکوتوریسم می‌تواند منطقه را به یک قطب گردشگری و تولیدی در کشور مبدل کند.
فرماندار کناره خاطرنشان کرد: شهرستان کنارک با دارا بودن قابلیت‌های بسیار مفید و موثر در بخش صید و صیادی 60 درصد محصولات و فرآورده‌های دریایی استان و 40 درصد کشور را به خود اختصاص داده است.
وی بیان کرد: در کنار خدمات نظام و دولتمردان در جای جای کشور، انعکاس مطالب منطقه باید در رسانه‌ها بازتاب قابل قبولی داشته باشد تا هرچه بیشتر به مردم کشور و دنیا معرفی شود.
سجادی خاطرنشان کرد: وجود کوه‌های مریخی بسیار زیبا، گل فشان، ساحل زیبای دریا و منابع اکوتوریسمی خدادادی این منطقه را می‌تواند به قطب گردشگری در کشور تبدیل کند.
فرماندار کنارک ادامه داد: رسانه‌ها در کنار نقد همواره باید خدمات و فعالیت‌های انجام شده را هم به مردم بازگو کنند تا آنان از کم و کیف سازندگی‌های انجام شده در طول عمر نظام مقدس جمهوری در این منطقه آگاهی یابند.
وی یادآور شد: در صورتیکه این منطقه به طور مطلوب و آن طوری که شایسته مردم صبور، خونگرم و مهمان نواز آن هست در رسانه‌ها معرفی شود به کانون اشتغال، گردشگری و تولید در کشور تبدیل می‌شود.
سرپرست خبرگزاری فارس در سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار افزود: خبرگزاری فارس به عنوان رسانه‌ای تاثیر گذار تمام تلاش خود را برای معرفی هرچه مطلوب‌تر استان به ویژه شهرستان کناره به کار خواهد بست.
محمود طالع‌زاری گفت: ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در منطقه ایجاب می‌کند تا رسانه‌ها هر چه بیشتر نسبت به معرفی قابلیت‌های منطقه همت گمارند.
وی بیان کرد: اساس کار این خبرگزاری پرداختن و انعکاس مطالب در جنبه‌های مثبت  و اخباری است که شاید تا به امروز کمتر پیرامون آنها به مردم کشور اطلاع‌رسانی شده است.
سرپرست خبرگزاری فارس در سیستان و بلوچستان گفت: خبرگزاری فارس با حداقل 20 تا 25 خبر روزانه در زمینه‌های مختلف نقش عمده‌ای را در تولید و انعکاس اخبار استان به عهده دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول