اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدا و سیمای مرکز کردستان:

اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر اولویت رسانه‌هاست

خبرگزاری فارس: معاون صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به نقش اطلاع‌رسانی در تنویر افکار عمومی، اولویت رسانه ملی و سایر رسانه‌های عضو کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر کردستان را اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.

اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر اولویت رسانه‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج فرهاد میمنت‌آبادی ظهر امروز در جلسه هماهنگی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر کردستان که در سنندج برگزار شد، از دهه فجر به عنوان یک واقعه بزرگ و تاریخی در کشور نام برد و گفت: دهه مبارک فجر در حقیقت نماد حرکت بزرگ ملت ایران برای ریشه‌کن کردن حکومت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی در ایران است.
به گفته وی هرچه از تاریخ تشکیل انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر می‌گذریم اهمیت و عظمت آن بیش از گذشته دیده می‌شود.
میمنت‌آبادی خاطر نشان کرد: دهه فجر در حقیقت یک تاریخ سراسر ظلم را از کشور برچید و زمینه عزت و اقتدار ایران را فراهم نمود.
وی بیداری و قیام سایر مردم آزادی‌خواه در سراسر جهان را از دیگر تاثیرات انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: بیداری اسلامی که امروز موجب سرنگونی سران ظلم در سراسر جهان می‌شود نشات گرفته از انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه تلاش دشمنان انقلاب برای حذف ارزش‌های این نظام الهی در طول این سال‌ها هیچ‌گاه تمامی نداشته است، تصریح کرد: توطئه و تلاش‌های دشمنان علیه این نظام الهی به دلیل اقتدار و پیشرفت‌های روز افزون آن است.
معاون صدا و سیمای مرکز کردستان در ادامه تقارن دهه فجر با هفته وحدت را اتفاق فرخنده‌ای دانست و افزود: در برگزاری برنامه‌ها توجه به این دو موضوع و اصل مهم بسیار ضروری است.
میمنت‌آبادی خاطر نشان کرد: با توجه به ویژگی‌های کشور از لحاظ تنوع قومیت‌ها و مذاهب موضوع وحدت جزو مهم‌ترین نیازها و مولفه‌هایی است که رهبران انقلاب همواره بر آن تاکید ویژه‌ای داشته‌اند.
وی نامگذاری یک هفته به عنوان هفته وحدت را از تدابیر ارزشمند امام راحل (ره) عنوان کرد و گفت: این نام‌گذاری زمینه‌ساز وحدت و پیشرفت بیش از پیش را در کشور فراهم کرده است.
معاون صدا و سیمای مرکز کردستان افزود: در سنوات گذشته در زمینه انعکاس برنامه‌های این دو ایام میمون و مبارک تلاش‌های خوبی از سوی رسانه‌ها در سطح استان صورت گرفته است که امسال نیز با توجه به تلاقی هفته وحدت و دهه فجر به منظور پوشش کامل برنامه‌ها اهتمام جدی و بیشتر همه رسانه‌ها در سطح استان ضروری است.
سرپرست روابط عمومی استانداری کردستان نیز در این جلسه تاثیر صدا و سیما در حوزه اجتماعی را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: نقش صدا و سیما به عنوان رسانه ملی در تنویر افکار عمومی بسیار قابل توجه است.
مرتضی جوانمردی توجه به بحث انتخابات مجلس در کنار دو موضوع مهم هفته وحدت و دهه فجر را ضروری خواند و گفت: صدا و سیما در کنار توجه به برنامه‌های جشن انقلاب و هفته وحدت، در بحث مشارکت مردمی در انتخابات نیز باید پخش برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار دهد.
وی با بیان اینکه امروز دشمنان چشم به نتایج انتخابات مجلس دوخته‌اند، اضافه کرد: حضور حداکثری ملت ایران در این انتخابات بهترین جواب به توطئه‌های دشمنان خواهد بود.
سرپرست روابط عمومی استانداری کردستان با اشاره به تاثیرگذاری رسانه ملی در تنویر افکار عمومی برای مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: صدا و سیما می‌تواند خلأ دسترسی روستائیان به اخبار رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها را پر کند.
جوانمردی یادآور شد: با توجه به اینکه امروزه دشمنان برنامه‌های گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کرده‌اند برگزاری برنامه‌های مختلف از سوی رادیو و تلویزیون به دلیل پوشش جمعیت بیشتر امری ضروری است.
فعال کردن رسانه‌های صوتی، تصویری، مکتوب و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی برای پوشش اخبار دهه مبارک فجر و هفته وحدت، انعکاس اطلاعیه و بیانیه‌ها از طریق خبرگزاری‌ها در مورد این دو موضوع مهم، دعوت از خبرنگاران برای مصاحبه با اعضای ستاد در مورد هفته وحدت و ایام‌الله دهه فجر و فراهم کردن زمینه مشارکت رسانه‌ها برای توجه بیشتر آنان در انعکاس اخبار از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول