اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا خبر داد

افزایش سقف تسهیلات متقاضیان مسکن مهر

خبرگزاری فارس: نماینده شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش سقف تسهیلات متقاضیان مسکن مهر گفت: سقف وام تعیین شده مسکن مهر جوابگوی نیاز اقشار کم در آمد نبود.

افزایش سقف تسهیلات متقاضیان مسکن مهر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از درخواست‌هایی که در حوزه مسکن مهر از سوی تعاونی‌های مسکن شهرستان‌های شهرضا و دهاقان همواره مطرح می‌شد موضوع افزایش سقف وام به میزان 5 میلیون تومان بود.
وی ادامه داد: این در خواست به وزیر مسکن و شهرسازی ارجاع داده شد و با بررسی در کارگروه مربوط و هئیت دولت مورد تصویب قرار گرفت.
نماینده شهرضا با تشریح روند افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر بیان داشت: بر این اساس احداث واحدهای مسکونی به صورت سنتی مشمول 19 میلیون تومان وام، واحدهای نیمه صنعتی مبلغ 22 میلیون تومان و واحدهای صنعتی 25 میلیون تومان می‌شوند.
وی افزود: براساس آمار موجود تاکنون 642 واحد مسکن مهر در شهرستان دهاقان از وام‌های صنعتی بهره‌مند شده‌اند.
حیدرپور در ادامه با تشریح مشکلات حوزه مسکن مهر اضافه کرد: یکی از مسایلی که سبب بروز مشکلاتی در حوزه مسکن مهر برای تعاونی‌ها و متقاضیان شده بود بحث اخذ مالیات بود که فشار اقتصادی و روانی زیادی را به این افراد متحمل کرده بود و با پیشنهاد بنده به وزیر مسکن و شهرسازی و سپس با بررسی در کارگروه مسکن و تصویب در هئیت دولت، مسکن مهر از شمول پرداخت مالیات معاف شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول