اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

مشارکت حداکثری اولویت نخست در انتخابات 12 اسفند است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت حداکثری اولویت نخست در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند است.

مشارکت حداکثری اولویت نخست در انتخابات 12 اسفند است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام کریم سرافراز ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان از حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌عنوان وظیفه‌ای انقلابی یاد کرد و اظهار داشت: شرکت در انتخابات، سهیم شدن در تعیین سرنوشت کشور است.
وی انتخاب مسئولان در جمهوری اسلامی را متکی به رای و خواست مردم دانست و گفت: برگزاری سالانه حدود یک انتخابات در طول عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است.
سرافراز اضافه کرد: اولویت اول در انتخابات، شرکت حداکثری مردم به‌عنوان پشتوانه نظام و سپس انتخاب کاندیدای اصلح به منظور تسریع در پیشرفت و آبادانی کشور است. 
نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقایع پس از انتخابات سال 88 گفت: آنانی که پیروزی بزرگ ملت در انتخابات ریاست جمهوری دهم را در کام ملت تلخ کردند، در پیشگاه خداوند و دادگاه عدل الهی سرافکنده هستند. 
سرافراز تاکید کرد: با توجه به استقبال خوب کاندیداها برای ورود به بهارستان، تلاش همگانی برای برگزاری انتخابات باشکوه و عزت‎آفرین در روز 12 اسفندماه ضروری است.
وی تصریح کرد: با توجه به احتمال بروز و ظهور توطئه‌ای دشمنان و بدخواهان نظام در این انتخابات و جوسازی برای تاثیر بر انتخابات، نیروهای دلسوز انقلاب و آحاد مردم ولایت‎مدار باید هوشیاری کامل داشته باشند. 
وی همچنین با بیان اینکه مردم و روحانیون در عرصه‎های مختلف انقلاب حماسه‏‎ساز بوده‏‎اند، به تبیین انگیزه‎های حماسه قیام‏های 19 دی 56 و 9 دی 88 پرداخت و افزود: عشق آحاد مردم به ولایت و روشنگری روحانیت مبارز و انقلابی حماسه‎آفرین است. 
سرافراز ادامه داد: در 19 دی‌ماه 56، مردم شهر مقدس قم در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س)، در پی اعتراض به توهین مزدوران رژیم پهلوی به ساحت مقدس حضرت امام خمینی (ره)، به خیابان‏ها ریختند و این عمل را با نثار خون خود محکوم کردند. 
نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در قیام‎های 19 و 9 دی شباهت‌های زیادی وجود دارد که یکی از آنها عشق به ولایت و ارادت به مرجعیت فقهای والامقام شیعه است.
وی نقش رهبران دینی در هدایت جامعه را تشریح و گفت: رهبری ‏بی‎نظیر حضرت امام(ره) و تدابیر داهیانه مقام معظم‏ رهبری در‏ طول بیش از سه ‏دهه از انقلاب اسلامی نشانه قدرت علمای ‏شیعه در هدایت جامعه ‏اسلامی در عصر غیبت امام معصوم(ع) است.
 انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول