اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم قرآنی ملایر:

منشور اخلاقی انتخاباتی باید در کشور شکل گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم قرآنی ملایر گفت: باید منشور اخلاقی انتخاباتی در کشور تهیه شود.

منشور اخلاقی انتخاباتی باید در کشور شکل گیرد
حجت‌الاسلام محمد اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ملایر مسئله انتخابات پیش رو را بحث مهمی برشمرد و افزود: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌طلبد که مردم با بصیرت، آگاهی و دید باز نمایندگانی را انتخاب کنند که برای مردم مخلصانه کار می‌کنند.
وی با بیان اینکه منشور اخلاقی انتخاباتی باید در کشور تهیه شود، ادامه داد: تهیه این منشور می‌تواند منشأ خیر و ثمرات مثبتی باشد که در اختیار کاندیداها و مردم قرار گرفته و مردم نیز در جریان امور قرار گیرند.
رئیس دانشکده علوم قرآنی شهرستان ملایر به خصوصیات کاندیداها اشاره کرد و ابراز داشت: کسی که خود را برای این مهم کاندید می‌کند باید از اخلاص برخوردار باشد که در آیات و روایات نیز به آن اشاره شده است.
وی محور تعلیم انبیای الهی را اخلاص و کار برای رضای خدا دانست و ادامه داد: کسی که در این راه گام بردارد از عنایت و لطف الهی برخوردار می‌شود.
اکبری تواضع و فروتنی را دومین خصوصیت خواند و گفت: اگر دیدیم کسی توانمندی روحی، جسمی و دلسوزی بیشتری نسبت به ما دارد باید خودمان کنار رفته و عرصه را برای این افراد باز کنیم.
وی صداقت، ایثار و گذشت را بسیار مهم برشمرد و ادامه داد: کسی که به این عرصه پا گذارد نباید عوام‌فریبی کند بلکه باید با ایثار و گذشت فقط خدمت به مردم را مد نظر داشته باشد.
رئیس دانشکده علوم قرآنی شهرستان ملایر صبر، استقامت، رأفت و محبت را از دیگر خصوصیات یک نماینده خوب خواند و ابراز کرد: صبر، ریشه و عامل اعتلای اسلام است که محور همه این کارها باید بر این اساس باشد.
وی گفت: پرهیز از اختلاف، تفرقه و ریاست‌طلبی باید از یک کاندیدا دور باشد زیرا جایی که تفرقه و اختلاف باشد مسیر بیراهه است.
اکبری در پایان سخنانش بر دشمن‌ستیزی و شناخت فتنه فتنه‌گران داخلی و خارجی تأکید کرد و خاطرنشان کرد: مردم باید با آگاهی و شناخت درست، نمایندگانی مخلص، ولایتمدار و دلسوز نظام را به خانه ملت بفرستند چرا که مهمترین محور حفظ نظام و خدمت به مردم است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول