اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندرود:

میاندورد میزبان مسابقات ورزشی بومی و محلی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان میاندرود گفت: میاندرود در دهه فجر امسال همزمان به سی و سومین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، میزبان مسابقات ورزشی بومی و محلی است.

میاندورد میزبان مسابقات ورزشی بومی و محلی شد
محمد آهنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در دهه فجر مسابقات مختلفی در این شهرستان برگزار می‌شود که یکی از این مسابقات ورزشی بومی و محلی در رشته‌های مختلف ورزشی با حضور آقایان و بانوان قهرمانی استان است.
وی همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی دختران زیر سه سال خبر داد و افزود: این مسابقه در روز ششم بهمن با حضور خانواده‌های مختلف در یکی از روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.
آهنگری در ادامه گفت: به‌مناسبت نخستین سالگرد افتتاح فرمانداری میاندرود و شهرستان شدن میاندرود، روز 11 بهمن همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر سورک برگزار می‌شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندرود همچنین از برگزاری مسابقات تکواندو در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در روز پنجم بهمن مسابقات تکواندو قهرمانی استان در سه رده سنی به میزبانی سالن ورزشی اسرم برگزار می‌شود.
وی همچنین از حضور تیم روستای ماکران در مسابقات فوتبال روستایی و عشایری مازندران به عنوان نماینده این شهرستان خبر داد و افزود: این تیم از دو بازی گذشته خود دو پیروزی در برابر تیم‌های سوادکوه و گلوگاه به دست آورد.
آهنگری خاطرنشان کرد: در هفته دوم لیگ دسته دوم والیبال باشگاه‌های کشور در روز جمعه 23 دی تیم ماهان میاندرود نماینده این شهرستان در سالن ورزشی روستای طبقده میزبان تیم روغن مریم بروجن است.
وی در پایان گفت: در هفته نخست این مسابقات تیم ماهان میاندرود با توجه به اینکه مهمان تیم رب اشکان گنبد در شهرستان گنبد بود در برابر این تیم حاضر شده بود که تیم میزبان بنا به دلایلی در این بازی غایب بود و این دیدار برگزار نشد.
انتهای پیام/م30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول