اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دیلم خبر داد

شناسنامه‎دار شدن اموال و املاک شبکه بهداشت دیلم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: همه اموال منقول و غیرمنقول و املاک این شبکه دارای شناسنامه کامل با مشخصات عمومی و فنی شدند.

شناسنامه‎دار شدن اموال و املاک شبکه بهداشت دیلم
عبدالحسین ناصری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیلم اظهار داشت: برای حفظ و صیانت از اموال،املاک و ساختمان‌های بهداشتی و درمانی و اداری زیرمحموعه شبکه شناسنامه اموال با مشخصات کامل تهیه شده است.
وی با اشاره به داشتن حس مسئولیت‌پذیری کارکنان در حفاظت از بیت‌المال بیان کرد: همه ما باید در حفظ و نگهداری و استفاده صحیح از اموال بیت‌المال کوشا باشیم و این اموال را برای نسل‎های آینده سالم نگهداریم.
ناصری افزود: همه املاک شبکه نظیر ساختمان‎های اداری، مراکز بهداشتی درمانی، خانه‎های بهداشت، اورژانس‎های شهری و جاده‌ای طبق فرمت ارسالی از معاونت توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی دارای سند شده و شناسنامه‎دار شده‎اند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم یادآور شد: شناسنامه مالکیت ساختمان مراکز بهداشتی درمانی حضرت فاطمه (س)،امام رضا(ع)، سیامکان و امام حسن تکمیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین شناسنامه بعضی از خانه‌های بهداشت نیز در حال تکمیل شدن است.
ناصری گفت: شناسنامه همه اموال منقول که دارای برچسب اموال هستند براساس واحد استفاده کننده، محل استفاده، طریق استفاده، تعداد استفاده کننده، شماره برچسب و کشور سازنده تهیه شده است.
رئیس شبکه بهداشت دیلم اظهار داشت: این مجموعه با همکاری امور عمومی شبکه و واحد اموال در طول سه ماه تهیه و تنظیم شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول