اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات خبر داد

دریافت گواهینامه موفقیت از سازمان بهداشت جهانی توسط قاینات

خبرگزاری فارس: فرماندار قاینات از دریافت گواهینامه سازمان بهداشتی جهانی پروژه هزار شهر، هزار زندگی توسط شهرستان قاینات خبر داد.

دریافت گواهینامه موفقیت از سازمان بهداشت جهانی توسط قاینات
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری قاینات، غلامعلی حبیبی‌منش اظهار کرد: در همایش شهر سالم، روستای سالم که با حضور 78 شهرستان از سراسر کشور در شهر اصفهان برگزار شد شهرستان قاینات نیز موفق به دریافت گواهینامه موفقیت از سازمان بهداشت جهانی شد.
وی ادامه داد: در پروژه هزار شهر، هزار زندگی برنامه‌های ویژه‌ایی در زمینه‌های بهداشتی، اخلاقی، ورزشی و فرهنگی بدون دریافت کمک از سازمان بهداشت جهانی در شهرها و تعدادی از روستاها اجرا شد که مورد توجه قرار گرفته و موفقیت‌آمیز هم بوده و این روند نیز در حال گسترش است.
فرماندار قاینات همچنین در جلسه تشکیل هسته مرکزی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قاینات عنوان کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر خود باید به آنچه امر می‌کنند اعتقاد داشته و عمل‌کننده باشند و آنچه نهی می‌کنند در پرونده عمل خودشان نباشد.
حبیبی‌منش گفت: از آنجا که امر به معروف و نهی از منکر از فروعات دین و یک واجب مطلق و ضامن سلامت اجتماع و احیای ارزش‌های دینی ما است نباید در جامعه ترک شود.
وی تصریح کرد: برای پی بردن به ارزش‌های این مسئله کافی است جلد سه کتاب اصول کافی مطالعه و برای درک تأثیرات آن کافی است به این کتاب عمل شود و اینجا است که انسان پی می‌برد باید تمام راه‌های تربیتی دیگر را رها کرده و به رواج دادن مسئله امر به معروف و نهی از منکر بپردازد.
فرماندار قاینات با اشاره به اینکه روش‌های غیر‌مستقیم و عملی تربیتی بسیار مناسب‌تر است به مراتب، شیوه‌ها و الگوهای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر خود باید به آنچه امر می‌کنند اعتقاد داشته و عمل کننده باشند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول