اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان خبر داد:

شطرنج‌بازان اصفهان در راه رقابت‌های قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان گفت: این هیئت خود را برای رقابت‌های شطرنج قهرمانی کشور در رده‌های سنی دختران و پسران آماده می‌کند.

شطرنج‌بازان اصفهان در راه رقابت‌های قهرمانی کشور
حسین گلشنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های شطرنج رده سنی پسران و دختران از ششم تا 12 بهمن‌‌ماه سال‌جاری برپا می‌شود.
وی با بیان اینکه مازندران میزبان رقابت‌های شطرنج قهرمانی کشور است، تصریح کرد: رده‌های سنی این مسابقات شامل 8، 10 و 12 سال است.
رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان ادامه داد: در رقابت‌‌های شطرنج قهرمانی کشور که شطرنج‌بازان به صورت آزاد شرکت می‌کنند، تعداد اعزام‌شوندگان حدود 50 نفر است.
وی ادامه داد: رده‌های سنی 14، 16 و 18 سال شطرنج‌بازان دختر نیز خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور به میزبانی گیلان آماده می‌کنند.
گلشنی تاکید کرد: رده‌های سنی 14، 16 و 18 سال پسر رقابت‌های قهرمانی کشور در خراسان‌رضوی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور آماده می‌شوند.
وی اظهار داشت: رقابت‌‌های شطرنج قهرمانی کشوری گیلان و خراسان‌رضوی در تاریخ ششم تا دوازدهم بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.
رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان بیان داشت: رقابت‌های شطرنج رده سنی استانی با حضور یک نفر به عنوان سهمیه و بقیه به عنوان آزاد از ششم تا 12 بهمن‌ماه پیش‌روی هیئت شطرنج استان اصفهان قرار دارد.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به برگزاری رقابت‌های قهرمانی باشگاهی استانی کرد و گفت: در قسمت آقایان تیم شطرنج تدوین تراز اسپادانا، نوجوانان آرمن و تیم شاهرخ به ترتیب مقام نخست تا سوم را از آن خود کردند.
گلشنی افزود: در قسمت بانوان شطرنج‌باز شرکت کننده در رقابت‌های شطرنج باشگاه قهرمانی استان تیم‌های رفاهی و تفریحی شهرداری نجف‌آباد، هیئت شطرنج اصفهان و هیئت شطرنج نجف‌آباد به ترتیب مقام نخست تا سوم را کسب کردند.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول