اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان:

تمرکزمان روی رقابت‌های شطرنج باشگاه‌های استانی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان گفت: در دو هفته باقی‌مانده به پایان رقابت‌های شطرنج باشگاه‌های استانی، منتظر اعلام نتیجه نهایی این رقابت‌های در دو هفته آینده هستیم.

تمرکزمان روی رقابت‌های شطرنج باشگاه‌های استانی است
حسین گلشنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های‌ شطرنج باشگاه‌های استان هفته پنجم آقایان و هفته ششم بانوان را پشت سر می‌گذارد.
وی تاکید کرد: در هفته آینده نتایج رقابت‌های شطرنج باشگاه‌های استانی قسمت بانوان و در دو هفته آینده نتایج شطرنج آقایان مشخص می‌شود.
رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود گفت: برگزاری نخستین همایش خانوادگی شطرنج از برنامه‌های آتی این هیئت است.
وی با بیان اینکه در همایش خانوادگی شطرنج ( رقابت‌های خانوادگی شطرنج)، هر تیم شرکت کننده از دو نفر تشکیل شده است، تصریح کرد: این دو نفر باید از افراد درجه یک خانوادگی باشند.
گلشنی افزود: برگزاری رقابت‌های خانوادگی شطرنج از راهکارهای توسعه ورزش شطرنج از بعد همگانی و برای سوق دادن مردم به سمت این رشته فوق‌العاده است.همایش شطرنج خانوادگی به احتمال زیاد در بهمن ماه انجام می‌شود.
رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان اشاره‌ای به برگزاری همایش یک روزه شطرنج در نجف‌آباد کرد و گفت: این همایش برای معلمان ورزش و برای آشنایی این عزیزان با قوانین رقابت‌های شطرنج و سایر موارد مربوط به این رشته ورزشی برگزار شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول