اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خبر داد

اعلام آمادگی شطرنج بازان 7 کشور خارجی برای حضور در تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اجرایی بیستمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج دهه فجر تبریز، گفت: شطرنج ‌بازانی از هفت کشور خارجی برای حضور در تبریز اعلام آمادگی کردند.

اعلام آمادگی شطرنج بازان 7 کشور خارجی برای حضور در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، سیدمحمد شروین‌اسبقیان اظهار کرد: شطرنج بازانی از کشورهای بلژیک، جمهوری آذربایجان، یونان، هندوستان، گرجستان، اوکراین و ارمنستان برای حضور در این دوره از رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند و این تعداد نیز در حال افزایش است.
وی افزود: بیستمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج دهه فجر تبریز از 22 تا 30 دی‌ماه برگزار شود و شطرنج بازان داخلی 21 دی‌ماه و خارجی 20 دی‌ماه وارد تبریز شوند و رقابت‌ها 22 دی‌ماه پنج‌شنبه در سالن 6 هزار نفری پورشریفی تبریز آغاز می‌شود.
اسبقیان ادامه داد: حمید سجادی معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان، محمد جعفر کامبوزیا رئیس فدراسیون شطرنج کشور، محمود چمنی فرماندار تبریز و سیدمحمد شروین‌اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اعضا ستاد تشکیلاتی را تشکیل می‌دهند.
وی افزود: ریاست ستاد اجرایی را سیدمحمد شروین‌اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی بر عهده دارد و اکبر فرج‌اللهی جانشین ستاد اجرایی و ابراهیم فیروزی دبیر اجرایی رقابت‌ها است.
اسبقیان گفت: برای این دوره از رقابت‌ها 30 هزار دلار جایزه اهدا و شطرنج ‌بازان در 11 دور به روش سوئیسی با هم در سال 6 هزار نفری پورشریفی تبریز رقابت خواهند کرد.
وی ادامه داد: ستاد اجرایی برگزاری بیستمین رقابت‌های بین‌المللی شطرنج دهه فجر در تبریز فقط در رده آقایان و آزاد برگزار و ستاد برگزاری برای تیم‌های خارجی همه  هزینه‌ها یک ورزشکار از سوی ستاد اجرایی پرداخت خواهد شد.
همچنین در این ستاد مقرر شد بازیکنانی بالاتر از رنکینگ 2 هزار و 400 فدراسیون جهانی شطرنج رایگان در این رقابت‌ها شرکت و مابقی ورزشکاران بر اساس قانون فدراسیون جهانی و فدراسیون شطرنج کشورمان بر اساس رنکینگ حق شرکت پرداخت کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول