اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت شطرنج مازندران خبر داد:

حضور شطرنج‌بازان مازندرانی در لیگ کشوری

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شطرنج مازندران گفت: شطرنج‌بازان مازندرانی در رقابت‌های لیگ شطرنج کشور در بهمن سال جاری حضور می‌یابند.

حضور شطرنج‌بازان مازندرانی در لیگ کشوری
انوشیروان حامدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: در مجموع رده‌های سنی زیر هشت تا 18 سال در دو بخش پسران و دختران، شهرستان قائمشهر با شش طلا، چهار نقره، چهار برنز، شهرستان بابل با چهار طلا، دو نقره و شهرستان ساری با دو طلا، دو نقره و سه برنز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم رقابت‌های قهرمانی لیگ شطرنج مازندران را از آن خود کردند.
حامدی‌نژاد خاطرنشان کرد: شهرستان‌های آمل با سه نقره، جویبار با سه برنز و نکا با یک برنز مقام‌های چهارم تا ششم این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.
دبیر هیئت شطرنج مازندران بیان داشت: مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی هشت تا 18 سال در دو بخش پسران و دختران با حضور 200 نفر از شطرنج بازان استان برگزار شد که در این بین 51 نفر از دختران و 146 نفر از پسران زیر نظارت هیئت شطرنج استان و به میزبانی هیئت شطرنج شهرستان ساری از 17 تا 26 آذر ماه سال جاری و به صورت مجزا و در هفت دور به روش سوئیسی و برخی از رده‌های سنی دختران به صورت دوره‌ای برگزار شد.
وی با اشاره به نتایج کسب شده قهرمان هر رده سنی در بخش دختران افزود: مطهره اسدی زیر هشت سال، صدیقه کلانتری زیر 10 سال، مبینا علی‌نسب زیر 12 سال، کیمیا مجیدی زیر 14 سال، یگانه کریمی زیر 16 سال و سایه مشمولی رده سنی زیر 18 سال قهرمانان رده‌های مختلف سنی بخش دختران از مازندران هستند.
این مسئول با اشاره به نتایج کسب شده در رده‌های سنی مختلف در بخش پسران ادامه داد: آراد وفایی زیر هشت سال، مهدی غلامی اوریمی زیر 10 سال، علیرضا عبدالله‌پور زیر 12 سال و صائب برزگر زیر 14 سال، طاها رستمی زیر 16 سال و ابوالفضل ابراهیمی زیر 18 سال  قهرمانان رده‌های سنی مختلف بخش پسران از تیم شطرنج مازندران هستند که در رقابت‌های قهرمانی لیگ شطرنج کشور حضور خواهند داشت.
دبیر هیئت شطرنج مازندران گفت: با توجه به مقام‌های کسب شده در هر رده شهرستان‌های قائمشهر، بابل و ساری به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم مسابقات لیگ شطرنج استان را کسب کردند.
حامدی‌نژاد بیان داشت: ناظران استانی مسابقات الهام رحمانی، سرداور مسابقات مسعود خلاقی و مدیر اجرایی مسابقات رضا مشمولی بودند.
این مسئول ادامه داد: مراسم اختتامیه مسابقات با حضور پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، امیر مسعود سوادکوهی قهرمان رده سنی بالای 60 سال آسیا، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی هیئت‌های شطرنج و جمع کثیری از والدین بازیکنان رده‌های سنی برگزار که جوایز قهرمانان هر رده شامل حکم، مدال و کاپ قهرمانی به شطرنج‌بازان برتر اهدا شد.
وی در پایان اذعان داشت: قهرمانان هر رده به‌عنوان سهمیه استان به مسابقات قهرمانی شطرنج کشور در بهمن ماه سال جاری اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول