اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت شطرنج مازندران:

بابلسر 6 بهمن میزبان 600 شطرنج‌باز کشور است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شطرنج مازندران گفت: رقابت‌های شطرنج رده‌های سنی قهرمانی کشور به میزبانی مازندران در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

بابلسر 6 بهمن میزبان 600 شطرنج‌باز کشور است
انوشیروان حامدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: رقابت‌های شطرنج رده‌های سنی کمتر از هشت،10 و 12 سال دختران و پسران قهرمانی کشور از ششم تا 12 بهمن ماه سال جاری به میزبانی هیئت شطرنج مازندران در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های هر رده در 9 دوره به روش سوئیسی در بابلسر، بیان داشت: حکم، کاپ و مدال به نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها اهدا می‌شود و همچنین کامبوزیا رئیس فدراسیون شطرنج و نائب رئیس فدراسیون بین‌المللی شطرنج در افتتاحیه رقابت‌های شطرنج رده‌های سنی قهرمانی کشور در ششم بهمن ماه سال جاری در مازندران حضور می‌یابند.
دبیر هیئت شطرنج مازندران عنوان کرد: از هیئت شطرنج استان در سه رده سنی در دو بخش دختران و پسران بیش از 150 شطرنج‌باز در این رقابت‌ها حضور دارند.
حامدی‌نژاد با اشاره به حضور 31 استان کشور در این رقابت‌ها در بابلسر گفت: حدود 600 شطرنج‌باز از 31 استان کشور در بابلسر با هم به رقابت می‌پردازند.
این مسئول با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در یک مرحله ادامه داد: سهمیه هر استان در هر رده تنها یک شطرنج‌باز است.
وی در پایان اذعان داشت: شطرنج‌بازان در رقابت‌های شطرنج رده‌های سنی دختران و پسران قهرمانی کشور به مدت یک هفته در شهرستان بابلسر با هم رقابت می‌کنند.
انتهای پیام/ن۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول