اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

اجرای مسابقه پرواز بادبادک‌ها در سواحل میاندرود

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز یک دوره مسابقه پرواز بادبادک‌ها در شهرستان میاندرود برگزار شد.

اجرای مسابقه پرواز بادبادک‌ها در سواحل میاندرود
به گزارش خبرگزاری فارس از میاندرود، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقه پرواز بادبادک‌ها صبح امروز در شهرستان میاندرود برگزار شد.
در این مسابقه که با تلاش شهرداری سورک و هیئت ورزش‌های همگانی و اداره ورزش و جوانان میاندرود در سواحل این شهرستان برپا شد 500 نفر در گروه سنی آزاد شرکت داشتند.
به گفته اکبری مسئول روابط عمومی شهرداری سورک مرکز شهرستان میاندرود استقبال از مسابقه به اندازه‌ای بود که از استان‌های گلستان و خراسان رضوی نیز افرادی شرکت کرده بودند.
در پایان نیز با انتخاب هیئت داوران به نفرات اول تا سوم هدایایی با حضور رئیس هیئت ورزش‌های همگانی، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس اداره آموزش و پرورش و بخشداران شهرستان اهدا شد و همچنین از 17 نفر از شرکت‌کنندگان نیز به قید قرعه با اهدای جوایزی تقدیر شد.
همچنین مسابقه طناب‌کشی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان میاندرود نیز برگزار شد.
معاون فرماندار میاندرود در این مراسم تعداد مسابقات ورزشی برگزار شده در میاندرود پس از ارتقای به شهرستان را در مقایسه با گذشته خیلی بیشتر عنوان کرد و از آهنگری رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان تقدیر کرد.
عبدالعلی طالبی با اشاره به جایگاه و نقش ورزش در جلوگیری از اعتیاد در بین جوانان خواستار برگزاری بیشتر این مسابقات در مناسبت‌های مختلف در طول سال شد.
در این مسابقات هفت تیم از روستاهای اسرم، اسلام آباد، داربکلا، تجن لته، زید سفلی و زید علیا در زمین ورزشی روستای اسلام آباد این شهرستان برگزار شد.
از نکات جالب توجه در این مسابقات حضور تیم‌های آماده از روستاهای شهرستان و استقبال گسترده از این بازی توسط تماشاگران میاندرودی بود.
در پایان این مسابقات تیم‌های اسرم، زید سفلی و شهدای اسلام آباد اول تا سوم شدند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول