اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 5000 کودک آبپخشی انجام شد؛

برگزاری جشن بادبادکها در آبپخش

خبرگزاری فارس: جشن بادبادک‌ها با مشارکت بیش از 5000 کودک و نوجوان آبپخش در پارک خضرای این شهر برگزار شد.

برگزاری جشن بادبادکها در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، شهردار آبپخش در جمع تعداد زیادی از مردم و خانواده‌های آبپخش در جشن بادبادک‌ها اظهار داشت: در جامعه امروزی مسائل فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است و شهرداری انجام فعالیت‌های فرهنگی و تقویت بنیه فرهنگی را در اولویت کاری خود قرار داده است.
سید محمود موسوی افزود: در دولت‌‌های نهم و دهم توجه خاصی به مسائل فرهنگی شده و شاهد افزایش بودجه‌‌های فرهنگی بوده‌ایم.
وی اضافه کرد: آبپخش دارای توان و پتانسیل بالایی در بخش‌های فرهنگی و هنری است و شهرداری در حد توان از فعالیت گروه‌های فرهنگی و هنری حمایت خواهد کرد و زمینه درخشش فرهنگ و هنر آبپخش در سطوح مختلف را فراهم خواهد کرد.
موسوی به برگزاری جشن بزرگ بادبادک‌ها در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برگزاری این جشن در آستانه آغار بهار تعلیم و تربیت می‌تواند زمینه‌ساز حضور پویاتر و بانشاط‌تر کودکان و نوجوانان دانش‌آموز برای حضور در کلاس‌های درس باشد.
وی متذکر شد: برای توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و گسترش فرهنگ شهرنشینی، شهرداری آبپخش در مراسمات گوناگون اقدام به توزیع کتاب‌هایی با موضوع شهرنشینی کرده است.
این مسئول با تشکر از شورای اسلامی شهر اذعان داشت: شورای شهر با مشاوره‌های اصولی در تمامی مراحل و فعالیت‌ها راهنما و مشاور شهرداری است و با شناخت از پتانسیل‌های فرهنگی و ورزشی سطح شهر، ما را در تحقق بهتر این رویکرد یاری می‌کند.
مسئول کتابخانه عمومی شهر آبپخش نیز در این آیین بیان داشت: کتابخانه عمومی شهر آبپخش با وجود مسائل و مشکلات فراوان از فعال‌ترین کتابخانه‌های عمومی استان در تمامی زمینه‌ها است و بارها مقام‌‌های برتر کشوری،‌ استانی و شهرستانی را کسب کرده است.
علی دهقان تصریح کرد: کتابخانه عمومی شهر آبپخش آمادگی آنرا دارد که در صورت تامین منابع مالی و حمایت مسئولان در مناسبت‌های مختلف طول سال اقدام به برگزاری برنامه‌های مناسبتی در سطح شهر کند.
وی افزود: گسترش فرهنگ کتابخوانی در این شهر به شکل مطلوبی انجام شده و امروز نیز با توزیع کتاب در بین کودکان و نوجوانان در این راستا فعالیت کردیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول